hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - skogshorn :):)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 skogshorn :):)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Fancypants

Skrevet - 07/07/2005 :  19:11:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFancypants  Svar med kopi av melding
Hmm... Leste d ENE negavtive inlegget om skogshorn, å jeg må bare si.. Kansje d e dg d e no gale me ??? Hmm.. Var der u fjord, å skal opp igjen i sommar...

Skogshorn rideleir er absolutt å annbefale... Lederen for leiren er eldre enn du sier, kom an!! hadde hu som ridelærer, og hu e kjempesnill!!

Beitet var jo ikke bare gjørme da! Var du bare i myren ellar?? Må bare si en ting. Hadde en hest som så å si i myren (hvertfall dn uken), å tilogmed EG, blonde meg... Fikk med meg at det var mye mer på det beitet en gjørme...

Så kansje DU e en av de snobbete folkene, ja, da kan jeg skjønne at du ikke likte skogshorn, for der er menneskene NEDE på jorden, å der tror de ikke at de e så mye bedre enn de andre!!!

så igjen... Skogshorn e ABSOLUTT å annbefale!!

Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion - Ralph W. Emerson

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2005 :  21:22:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare slenge meg på og annbefale skogshorn på det varmeste jeg også =) Skulle ha jobbet der i sommer også, men fikk ikke gjort det da jeg måtte jobbe som lærling =(
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  19:16:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sier meg helt enig her, har vært på Skogshorn 2 år, og det har vært så utrolig koselig! Absolutt å anbefale!! Kjempegøy når man drar til Tropicana, har overnattingstur, sprangstevne osv... Kjempegøy, og mye bra turridning med trav og galopp! Kjempefine boforhold også, og god mat og hyggelige folk! Flinke ridelærere og assistenter, det er kun 7 stk i gruppen, med en ridelærer og en assistent - da får man mye individuell oppfølging! Og selvfølgelig mange kjempefine hester, her er det "blanda drops"!!!
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

Gismo & Hiawata

Skrevet - 28/07/2005 :  22:21:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!! Har også vært på skogshorn 2 ganger!!! Superdupert sted! Hestene får gått på et stoooort beite hele dagen, i forhold til mange andre skolehester som må stå inne hele dagen.... Instruktørene er kjempe flinke. Tenker mye på sitsen, noe som er viktig, og instruerer bra! Man får ri MASSE og det er alltid noe å finne på siden man bor i samme hytte. Skogshorn fortjener bare skryt!
Klem fra meg!
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  20:57:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vært der selv, men rideskolen jeg jobbet på før lånte hester derfra og fikk ett godt inntrykk. Utenom at hestene vi lånte var kjemesnille skolehester, var de veldig opptatt av å kjøre ut alle (50?) hestene selv for å sjekke hvordan de fikk det :)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.