hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridleir i Danmark?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Ridleir i Danmark?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2005 :  20:04:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Noen som vet om en bra rideleir i Danmark?
Ikke tur-leir, men dressur og sprangtrening?

Hadde blitt gla for svar og evnt. link til siden!

MVH Hilde

<3

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2005 :  20:08:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har aldri vært der ellerno, men Stald Grauff har fått mye positiv oppmerksomhet. Sjekk ut
http://www.grauff.dk/
De har visstnok norske instruktører deg også, tror jeg.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 06/03/2005 :  20:24:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Stald grauff:

En av de som instruerer der er herifra (tromsø), eller har slektninger her eller noe sånt.. Fikk muligheten til å snakke med personen siden jeg skulle dit på rideleir, men før han/hun (husker faktisk ikke :p) kom hit hadde jeg bestemt meg for å ikke dra dit alikevell.. Så ja, tror det er norske instruktører!

Tror i allefall de er skikkelig seriøse..

Therese
Gå til toppen av siden

May Be Vic
» VIP

Skrevet - 07/03/2005 :  15:25:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei
det er norske instruktører der ja! jeg skal dit i sommer
gleder meg vilt, jeg skal på sprang trenings uke da
jeg "kjenner" hu ene dama som eier stallen
det er helt supert der! ANNBEFALES PÅ DET STERKESTE!

mvh meij
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2005 :  11:31:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Hei dere som skal/har vært på stald grauff:
Hvis man skal være der i to uker etter hverandre må man bo et annet sted i helgen da ? altså fra fredag til søndag?? Har tenk til å reise dit to uker neste år, har ikke egen hest...... klem

Hest er livet, og jeg digger det!! Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 11/08/2005 :  17:13:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare spørre om en ting. Er kanskje litt utenfor emnet, men siden det står "rideleir i danmark" så..

Er ikke rideleirene mye billigere i danmark enn i Norge?
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  08:40:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Jo det tror jeg, for på stald grauff kostet det 3000 dkk i fjor, mens i Norge så koster mange av leirene opp mot 4000 nkk. I tillegg så svinger kursen på den danske krona så det er jo litt forskjellig fra år til år.....

siljemarie
» VIP

Skrevet - 17/08/2005 :  18:14:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg leste i et hesteblad når jeg var der for en liten stund siden og da var det sånn plakat som fulgte med det bladet hvor det var reklame for sånne ukesrideleirer i sommerferien og de kosta bare rundt 2000 kr og det er jo veldig billig i forhold til i Norge! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  22:24:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men den danske kronen er sterkere enn den norske, ergo, du må ut med fler norske kroner enn akkurat 2000 for å betale for den rideleiren. Akkurat det samme som at den svenske kronen er svakere enn den norske - man får mer mat for pengene ;-) Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  16:14:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Kursen varierer jo veldig, men uansett så koster det mindre hvis du betale 3000 dkk enn hvis man betaler 4000 nkk.....................

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  01:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
men så er det reisen i tillegg da :\

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.