hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Priser på ridetimer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Priser på ridetimer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/07/2005 :  20:03:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi hadde en diskusjon i stall i dag om priser på ridetimer på østlandet. Han ene mente at de vanlige kurs-timene for barn osv kostet 300,- og for de gode trenerne 600,- Jeg syntes dette hørtes utrolig mye ut! Spør derfor dere som bor på østlandet: Hvilket ridesenter rir du/har du hesten din? Hva koster vanlige barnekurser med skolehest hos dere? Og for dere med privathest?

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  20:56:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 150,- per time på ridekurs, 220,- for intensiv halvtime dressurtrening med egen hest. Syns prisene er greie.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  00:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Bor ikke på østlandet, men jo, det høres dyrt ut! Betaler vel 120kr for 60min og 150kr for trening privathest. Privat trening, altså en rytter, vet jeg ikke.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  19:04:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Bor heller ikke på østlandet, men jeg betaler 150 kr for en halvtime. Klubbtrening koster 300 kr for 45 min, da delt på ant. deltagere. Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 14/07/2005 :  23:05:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor på vestlandet, men betaler vi 150 kr for 30 min (evt. 300 kr for 60 min) for privattimene. 45 min (annen instruktør) koster 200 kr. Klubbtreningene (45 min) koster 300 kr. Alle beløpene blir delt på ant. deltakere på timen. Altså; er man alene så får man gjerne mer intensiv undervisning, men da blir det også dyrere. Ganske grei ordning, egentlig.. :) Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  13:05:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi betaler 100 kr for 1 time...bor ikke på Østlandet da...
Betaler vel 100 uansett om jeg rir på min egen hest eller en av rideskolehestene
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  22:53:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 150 kr for privattime (Trondheim). I sommer rir jeg litt for en berider i dressur, da er vi 2stk på timen og betaler 150kr for 45min (dette er på Nordmøre). Sprangtimer (45min) koster 200kr (4-5stk på timen).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  12:59:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Bor på Østlandet. Betaler 200 og 250 for en times dressurundervisning for meg og hesten min. Tilridning koster det samme,instruktøren setter seg også gjerne opp når hun underviser meg. Dersom vi er to ryttere som kan "dele" en time,betaler vi 150 kr hver. Instruktøren konsentrerer seg i perioder om en ekvipasje av gangen,passer greit siden hesten min trenger noen pauser fra hardjobbinga innimellom.

Mange år siden jeg deltok på timer på rideskoler,men syntes vi lærte skrekkelig lite når vi var 5-6 hester med ryttere på banen. Privattimer er verdt mer for meg..
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  15:54:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
der jeg jobber på østlandet, koster det 1300 for 10 timers ridekurs, sprang dressur eller western, eller blandet. For privattime med egen hest 150.

Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  16:59:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg bor på østlandet og priser for sprang undervisning her koster fra 150-300 kr for gode tenere...
Jeg har ridd for ryttere som rir på landslaget osv. Men jeg tror det varierer mye..

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  10:45:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Der jeg red før kostet en time på 45min 150kr.. Kursene var med 9 elever på .. D syntes jeg ble veldig dyrt, og sluttet.. og 9 på vært kurs syntes jeg også var litt mange.. ( 5 min på hver vis du deler tida på antall personer)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ingrid_&_Tabaki

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  20:45:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vanlige ridetimer burde ikke koste mer enn 250 kr... Selv ikke en av de beste ridelærerne i landet tar mer enn det. Så 600 kr er bare tull! Jeg bor rett ved Asker. Når jeg betaler 250 kr får jeg en god dressurtime hvor vi jobber til vi er ferdige, det er slik ordentlige instruktører jobber. De som tar mere har vel et ønske om å være bedre enn de andre ved å tyne folk helt for penger. (Sprangtimer kan jeg skjønne at kan være litt dyrere da det innebærer å bygge bane og sånn)

Ingrid og Tabaki
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  22:02:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bor på østlandet :) Går ikke på ridetimer nå, men betalte 130 kr for 60 minutter når jeg red på rideskole (sluttet i vinter).
Jeg red på dressur/bittelitt sprang på Brunla rideskole (stall CETE), og hadde Charlotte K. Olsen som instruktør.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

TashogMeg

Skrevet - 29/08/2005 :  21:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 120 kr for 60min. Og 120 kr for privattime. Men vi har ikke ridehus... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.