hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Battlecry-for ever...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Battlecry-for ever...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 05/02/2006 :  18:11:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror faktisk en av de beste pennybøkene jeg leste var "Sham - vindens konge" som er historien om Godolphian Arabian som ble stamfar til den Engelske fullblodsen vi kjenner idag.. Lånte desverre bort den for endel år siden og har ikke fått den igjen.. Lenge siden jeg var medlem da - gammel jeg - så har faktisk bøker fra de første pakkene i PK - Lady blir min..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway
Innlegg: 456

Skrevet - 08/02/2006 :  13:54:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har lest Mot alle odds, det hender fortsatt jeg tar den frem og leser den en gang til den er virkelig bra ! Battelcry forever ble jeg bare skuffet over tror jeg.. husker alle sa den var ssåååå bra, men jeg syntes ikke det!! ellers så leste jeg ikke stort av de bøkene, leste noe av Wonder serien og Villhestøya serien...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 09/02/2006 :  13:30:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Battlecry ja.. den har jeg lest maaange ganger.. Samt tårenes hus.. og Thunderfoot..

Er ei stund siden jeg var medlem nå.. Men jeg vet niesa mi er med fortida..

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 27/02/2006 :  12:39:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er medlem enda jeg :p

huff og huff men men

klarer ikke slutte er for glad i noen av bokseriene til det

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway
Innlegg: 1871

Skrevet - 04/03/2006 :  23:41:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var medlem når jeg var 10 år eller noe. har nok bare lest 20 av alle de bøkene jeg hr fått..
Liker heartland serien jeg (hvertfall den første boka)

Tårler ikke triste bøker jeg da. Får helt vondt inni meg og tårene renner som en foss. Faktisk fikk jeg litt tårer i øynene nå bare av å lese disse innleggene. Hmm... De var jo ikke triste en gang. Kanskje bare jeg som trengte og gråte litt da




Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 05/03/2006 :  16:15:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg var også medlem en stund, men ikke lenge nok...jeg har lyst til å kjøpe pennybøker (en mani jeg har, jeg MÅ samle helt ferdig), så hvis noen vil selge sine er det bare å sende en liste og pris så ser vi...

jeg likte battlecry veldig godt, men var en annen bok jeg også likte...tror den heter "den beste hesten i verden" eller noe sånt...vet ikke hvorfor jeg likte den så godt, men '"vanlige" folk som klarer å "overvinne" snobbene fascinerer meg...hehe...

fullblodsserien er jo genial=)

en pocketbok som het "en hest i gave" eller noe sånt likte jeg også...

og den der med den spøkelseshesten Star, og den boka der noen hester blir stjålet, og så får de vite av en spådame at de skal finne igjen noe de har mistet...kan det ha vært rytterne på eplegården tro?

MEN: noen som husker den serien til Maggie Dana der vertfall den ene boka heter kappløp mot stjernene? likte den serien...

(hekta på penny? neheei...=) )
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway
Innlegg: 1227

Skrevet - 16/04/2006 :  12:06:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Sitter her å leser og får nesten lyst til å melde meg inn igjen jeg ;)

Jeg likte heartland serien veldig godt, men fikk bare lest de 4 første bøkene, før jeg meldte meg ut. Battlecry var den første boka jeg fikk, husker jeg leste den flere ganger, men er så lenge siden nå, så husker egentlig ikke så mye av handlinga i boka. Stallgjengen var også bra, den hadde jeg dilla på ei stund, hehe.. tror jeg fikk rundt 20 bøker i den serien :) Og de Aslegh bøkene, fullblods serien. * Ååå mimre mimre..*

Wenche & Amber


Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 16/04/2006 :  13:02:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også slutta, men de beste bøkene jeg leste var Heartland.. Nyyyydelig serie!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Musical Missile

Innlegg: 197

Skrevet - 22/04/2006 :  17:22:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Phantom bøkene er blant de aller beste bøkene som har kommet ut i Penny klubben! Husker fortsatt hvor spennende de var og at jeg ikke klarte å legge de fra meg. Husker spesiellt den der de dro til Irland. *sukk* Det var tider med gode bøker det!

Wonder bøkene elska jeg! Kanskje ikke så rart så håpløst galoppfan som jeg er! Men syntes bøkene var best da de handla om Asleight og Samantha. Fikk liksom ikke helt kontaken med Cindy og de bøkene som kom senere.
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 30/04/2006 :  21:38:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Battlecry er en kjempefin bok, har lest den mange ganger!! og uansett hvor mange ganger jeg leser den så kommer jeg til å begynne å gråte på slutten:'( Holiday er oxo en fin bok forresten:)
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 30/04/2006 :  21:57:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ingen andre en meg som er medlem?

har fått 4 gratis pakker på rappen!
hihi

litt mye spare poeng?
japp

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway
Innlegg: 53

Skrevet - 25/06/2006 :  22:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Meldte meg ut for noen år siden jeg også;) Husker spesielt godt Battlecry for alltid, leste den flere ganger og gråt ALLTID på slutten:) Andre fine serier var wonderserien, Stallgjengen og Heartland. Mange andre av bøkene som var bra også. Savner det nesten litt, pk bøkene var alltid så koselige<3
MVH Milda Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Innlegg: 70

Skrevet - 28/06/2006 :  12:40:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk noen gammle bøker av en jeg kjenner. Battlecry er kjmpe fin. Har lest den mnage ganger og får tårer i øye være gang. Elser den boks. Er kjempe fin og trist også, men jeg bare må lese den!! Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway
Innlegg: 118

Skrevet - 28/06/2006 :  14:08:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Ååå, "Hvem kan selge en venn" er så utrolig fin. Tåra spratt . Den var utrolig koselig!
Ellers syns jeg også Heartland-serien er veldig fin!

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway
Innlegg: 288

Skrevet - 30/06/2006 :  21:35:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
battlecry var favorittpennyboken min <3
...:: ::.. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.