hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VÆRSTE OPPLEVELSE MED HEST
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 VÆRSTE OPPLEVELSE MED HEST
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  19:11:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
huff da..
stakkars hest.
hvoran hadde de kommet seg løs hestene??
syns synd på deg og ;( ;(

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2005 :  19:21:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
mi-n værste opplevelse med hest? *huffe*
det må vel være da shetlands-ponnien min skulle på bedekkning
da hun hadde stått der i mange uker skulle dyrlegen sjekke at alt var i orden med fostret,men 1-2 dager før hadde hun blitt slått need i bakken av lynet hingsten hadde stått like ved henne,men begge datt i bakken hingsten kom seg opp på alle fire mens ponnien min døde av sjokk...*snufs* tenk hingsten ble BARE blind på det ene øyet:(
Mummi R.I.P

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

SelmaogEvita

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:04:35  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingSelmaogEvita  Svar med kopi av melding
min værste ulykke med hest er vel når jeg mista evita! (nesten!)

vi galopperte, oxo bråstoppa evita for hu skvatt av noe, så fløøøy jeg over halsen hennes... Så løp evita nedover mot VEIEN!!! HELDIGvis ridde jeg med en annen, så hu løp etter evita.. men evita løp fort!! Nedover på asfalt, på veien! med masse biler!!! Jeg var bare så iiiiinmri REDD!!! evita løp langt og vi så henne ikke... men heldigvis!!!!! SÅ var det en mann som hadde stanset bilen og tatt tak i henne:D:D!!!Han reddet faktsik livet til evita:D!!! Heldigvis ass...!!!:D

My pony & my friends is the best!!:)

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  13:58:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
huff da..
det var hvertfall bra at det ikke skjedde noe alvorlig galt, sà du kansje hadde mistet henne

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:15:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
min verste opplevelse er når Cash og jeg trynte!
jeg red på tur og forbi en rideskole!
jeg red i kort galopp, og på sletten der hadde noen satt opp et naturfarget hinder og uttforbi lyset!
vips der hadde vi trynt!
jeg tok salto av ved siden av skulderen til hesten og Cash skada frambena!holder på og behandle henne nå.
det var millimeteren før senen og leddkapselen gikk!

en annen er da føllet til Cash døde...
han datt under gjerdet og ned i en bekk.
vi fikk ham opp, ringt dyrlegen, men han kjørte seg vill!
dyrlegen kom når hesten stupte, det var det verste, siden jeg så
det!fryktelig trist og ille!

vel Cash kommer til å bli bra og da er jeg glad!

hilsen Sandra og Cash

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:15:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
jeg red i kort galopp, og på sletten der hadde noen satt opp et naturfarget hinder og uttforbi lyset!
vips der hadde vi trynt!
jeg tok salto av ved siden av skulderen til hesten og Cash skada frambena!holder på og behandle henne nå.

hilsen Sandra og Cash

...uten meg!
Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:15:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
vips der hadde vi trynt!

hilsen Sandra og Cash

...uten meg!
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  20:33:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Jada, nok med EENN! melding hehe..
Noen fler, dere der ute??
Klem Julie Anne

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  09:54:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jeg har skrevet litt lengre opp på siden om ponnien min som døde :'(
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  16:07:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Huff, ja leste det jeg minttu

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  18:25:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig ikke opplev noe virkelig fælt, men kan jo ta en liten ekkel opplevelse.

Skrubben, en fyrig nordlandshest jeg rir, og jeg var på tur oppi lia. Vi skulle galoppere opp en snøbakke, og halveis sklei han, og han gikk ned på kne, og jeg tok bokstavelig talt saltov over han, og ladet på nakken. Kom meg fort på bena, og det gjorde Skrubben og. Prøvde forsiktig å gå mot ham, men han tok sats og galopperte hjem. Så jeg måtte gå hele veien til gården mørbanket og med neseblod. Hadde gentlig ikke noe særlig vondt. Men gjett om jeg var flau. Kunne endt veldig galt, egentlig, med tanke på at jeg falt på nakken.

En annen gang var da jeg drev på innridde hoppa mi. Jeg og ei dame longerte henne, og jeg satt oppå. Hun hadde ikke lært å blitt styrt enda. Også mistet Ena, damen, longeringstauet, og Perla skvatt, og galopperte av sted med meg. Jeg måtte bare hive meg av, og landet rett ved siden av en stor sten. Gjett om det kunne ende galt! Den dag i dag fatter jeg ikke at jeg turte å hive meg selv av i DEN farta. Ganske modig gjort, hehe :P

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  18:26:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig ikke opplev noe virkelig fælt, men kan jo ta en liten ekkel opplevelse.

Skrubben, en fyrig nordlandshest jeg rir, og jeg var på tur oppi lia. Vi skulle galoppere opp en snøbakke, og halveis sklei han, og han gikk ned på kne, og jeg tok bokstavelig talt saltov over han, og ladet på nakken. Kom meg fort på bena, og det gjorde Skrubben og. Prøvde forsiktig å gå mot ham, men han tok sats og galopperte hjem. Så jeg måtte gå hele veien til gården mørbanket og med neseblod. Hadde gentlig ikke noe særlig vondt. Men gjett om jeg var flau. Kunne endt veldig galt, egentlig, med tanke på at jeg falt på nakken.

En annen gang var da jeg drev på innridde hoppa mi. Jeg og ei dame longerte henne, og jeg satt oppå. Hun hadde ikke lært å blitt styrt enda. Også mistet Ena, damen, longeringstauet, og Perla skvatt, og galopperte av sted med meg. Jeg måtte bare hive meg av, og landet rett ved siden av en stor sten. Gjett om det kunne ende galt! Den dag i dag fatter jeg ikke at jeg turte å hive meg selv av i DEN farta. Ganske modig gjort, hehe :P

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:27:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Bra det gikk så bra da.
Med begge delene

Marianne:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  20:17:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarianne:)  Svar med kopi av melding
har ikke opplevd så mye som har satt sikkelig spor etter seg.. men jeg har en gang da jeg var med dama til broren min i stallen, og jeg var ikke gamle jenta. da jeg skulle få ri på hesten hun hadde noen dager i uken uten longetau, i trav.. dette var ikke jeg vant med, at JEG skulle bestemme farten + at jeg skulle være sjefen! jeg hadde tatt noen runder på sporet ute på ridebanen, mens Guro, som hun het, stod å så på meg. etter noen runder sa hun, ta en runde til du! men da jeg rundet det siste hjørnet før utgangen, skøyt roscrea diamond, som var navnet høye hvite hesten jeg red på, fart og var raskt oppe i full galopp mot utgangen.. guro prøvde det beste hun kunne, men han hørte jo ikke på hennne! og jeg drog i tøylene, men hjalp ingenting.. han hadde bestemt seg for å springe til stallen. plutselig mistet jeg den ene stigbøylen. åneiånei, hvordan skal dette enda opp, tenkte jeg! etter noen steg til, ramlet jeg ned på den ene siden av han. der jeg så beina neste treffe meg i ansiktet!!! livred som jeg var.. men jeg klarte å lirke ut foten min fra stigbøylen og landet mitt opp i en sølepytt! jeg skal innrømme at jeg ble litt redd, men det gikk fort over igjen da vi gikk mot stallen for å hente roscrea. jeg måtte sette meg opp på han igjen og ri litt for at jeg ikke skulle bli redd for å sette meg opp på han igjen!!
etter denne episoden har jeg lært å ha på meg ridestøvler og ikke vanlige vintersko!! da hadde jeg ikke hengt i stigbøylen så lenge=P

en annen episode med en annen hest var da....
jeg drev å pusset annalee, hestens navn, da hun ville se om jeg hadde noe i hendene. jeg var ikke så gammel jente da heller. men hesten var stor og hadde større mule enn hendene mine. så hun tok like gjerne et jafs fra ene fingeren min. jeg ble livredd og drog fingeren ut av munnen hennes! da jeg så fingeren, så jeg at jeg hadde mistet halveytterstedel av pekefingeren. men hun hadde heldigvis ikke tatt beinet, så det var på innsiden(hvis dere skjønner, er ikke så flink til å forklare). guro ringte straks til mamma, og vi drog på sjukehuset=/ der jeg måtte ta stivkrampesprøyte (noe jeg hadde tatt på skolen, bare for 3 uker siden), men siden det var hest så måtte jeg ta! jeg som ikke er så begeistret for sprøyter!! hmm, jaja..
det er et stort arr, som kommer til å vises resten av livet mitt!

-marianne-

KNEGG fra Marianne&Tordensky =D
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:31:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
HERREGUD, beit hesten av deg litt av fingen??

*BESVIME*

O my goodness

Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.