hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - eh.. sminke??!!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 eh.. sminke??!!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  19:42:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
heheC",) på oslo horse show var det et innslag av hillskog rotn,han hadde med seg en shettis og en hund,men shettisen hadde hårglitter og sånt,litt funky da!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Liten

Skrevet - 18/11/2005 :  00:49:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he,var på araberutstilling i Drammen for en del år tilbake og gjett om jeg stirret da de tok frem sminkekofforter?!
Der var det sverte og kritt,flasker og kremkrukker...det toppet seg da kreppetangen ble sendt på rundgang.
Nå er trenden mer glattetang eller?
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:25:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes nok ikke om sminke til hestene jeg heller. Men så er jeg nå ikke den som liker for mye "dilldall" heller da! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/11/2005 :  15:47:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Nå er trenden mer glattetang eller?
Opprinnelig postet av Liten

Jepp, tror nok det

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  20:59:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Gadd ikke lese alt alle har skrevet her men:

Dette KAN ikke menes for hverdagsbruk. I så fall er noen høl i huet. Men til spesielle anledninger eller lignende så kan det jo være litt artig å pynte opp med litt glitter og stas. Så lenge det ikke er til plage for hesten, ser jeg ingen problemer med det. Spesielt voilocker og bandasjer i litt barnslige farger.. det synes kanskje de fleste av oss er ille stygt, men tror dere hesten bryr seg om hva slags farger den har på seg?

Bruker man disse pyntegreiene med måte og vasker det bort etter bruk, ser jeg ingen problemer med det. Men som sagt; dette er jo ikke noe man bør bruke for ofte..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.