hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - eh.. sminke??!!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 eh.. sminke??!!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  17:09:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Innen araber er et vanlig å sminke hestene til show / utstilling.
Olje / vaselin rundt øynen og nesebor.
Kritting av stjerner osv, samt å lakke hovene med hovlakk.

Det er dog ikke lov med glitter.
Og man har ikke lov å forandre noe, bare framheve det som er.

Dette er jo ikke akkurat noe man gjør hver dag da, men jeg ser heller ikke noe galt med det så lenge man bruker produkter som ikke skader hesten.

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  17:12:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror dette er en USA trend. Har sett på flere hesteshow at hestene har glitter i man og hale i dressur programmet. På utstillingshester smøres det jo ofte olje på mulen, dette er vel bare skrittet mer ekstremt.. men sikkert helt normal om noen år. Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  23:07:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Hesten min har faktisk vært "sminka" en gang. Da var det ei jente som er to år yngre enn meg som jeg haddeklikka på fordi hu hadde bare gått inn på beite og satt seg på hesten og ridd. Dette tålte jeg ikke, og dagen etter så hadde hesten masse leppestift på beina. Det var utrolig vanskelig å få av:P. Det skulle visst forestille sår:p Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2005 :  23:59:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns nesten det var litt søtt, jeg. Ikke til daglig bruk, selvsagt, men til spesielle anledninger. Så lenge det ikke skader hesten, ser jeg ikke noe problem med det. Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  01:14:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Enig med batta
Ser ikke noe galt i det så lenge det ikke skader hesten.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  08:28:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Enig med batta her også Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  09:09:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Eller hva med... "Følg trenden...farg hesten rosa,med lilla man/hale! Tilbehør som glitter til høvene i alle regnbuen farger medfølger!"
Opprinnelig postet av Lene.

My little pony..hvis noen husker dem

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  12:10:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Forkastlig. Ikke måte på hva folk vil/kan tjene penger på i dag..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/10/2005 :  14:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Eller hva med... "Følg trenden...farg hesten rosa,med lilla man/hale! Tilbehør som glitter til høvene i alle regnbuen farger medfølger!"
Opprinnelig postet av Lene.

My little pony..hvis noen husker dem

Opprinnelig postet av Christine26

Jaaa, de små hesten var sååå søtee ... Har en haug av de :D

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 26/10/2005 :  17:57:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Se for seg Maxi med sminke* Haha!

Smink hestene deres om dere vil, men jeg gjør det ikke! Alt for dumt spør du meg!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  22:36:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
hahaha, noke so utrulig teit!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  21:12:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
er jo veldig skjønt da:) hehe selvom det er litt spesielt:) Håper så absolutt det ikke kommer mascara osv!:P det blir teit!:) hehe

Mvh Silje Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  12:35:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oioioi!! selvfølgelig vil jeg bruke sminke på hesten min!! både glitter og neglelakk, hårfarge og permanent! og i tillegg vil jeg ha på en rosaprinsessekjole med slør...
*ler* (ser for meg dølavalakken jeg er forvert på med glitter og prinsessekjole...dragqueen-horse?)

(håper alle skjønte at dette var ironisk...?
men jeg regner med at det kommer mere slikt tull til hest, kan jo se på alt det rare som har kommet til hund! i USA kan du ta med hunden til manikyr (neglelakk og hele pakka) og til frisøren (med "hår"-oppsett og farging, permanent o.l)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 30/10/2005 :  17:38:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Syntes det var mye annet søtt der jeg da Hvertfall noen av pannereimene var litt stilige!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2005 :  18:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Drittøft

Hehe, jeg synes det var ganske kult.

Men, Allt med måte. Ville nokk ikke klina hesten min inn med det selv, bortsett fra ved eventuelle anledninger, som andre nevnte, f.eks ved juleshow ol.

Men jeg husker godt da jeg var 13 og nettop hadde fått meg hest.
Da var det kjempekjekt å dille å dulle med hesten, og jeg barberte et lite hjerte på rumpa hans hvor jeg la på litt glitter som er ment til å ha i håret på oss selv.

Joda, man kan godt si at "hadde hesten fått velge selv, så blablabla", og jeg er av typen som ofte sier akkuratt det selv. Men så lenge det ikke går ut over hestens helse og velvære, så tror jeg ikke de lider noen nød.

Kan ikke de som ønsker å pynte hestene litt få lov til det da?

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.