hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - steller, burde de få ri?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 steller, burde de få ri?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Liten

Skrevet - 17/11/2005 :  15:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hatt noen hestepassere gjennom tidene og de har alle fått ri.
Hvor mye og hvordan avhengig av erfaring og kunskap.
En kun i ridehuset mens jeg eller en annen instruerte,andre har fått låne hesten på stevner o.l.
Tillit vokser gjerne frem etterhvert.Du sender dem ikke ut på egenhånd første uka,men en dyktig hestepasser skal ha sin lønn.En virkelig dyktig og ansvarsfull hestepasser er gull verdt.
Hadde aldri klart meg uten de jeg var borti og er dem evig takknemlig.De var verdt hvert minutt de satt på hestene istedetfor meg.
På den annen side,har du en du ikke stoler på og ikke helt trives med? Finn en annen.Jo før jo bedre,er det beste både for deg og vedkommende.
Gå til toppen av siden

kimzy
» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  07:47:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekimzy  Svar med kopi av melding
Jeg har ei araberhoppe på 1 og et halvt år, og det hadde vært helt uaktuelt at hestepasseren hennes skulle fått ridd på henne. Heller ikke når jeg skal begynne å ri henne inn. Men hun får lov til å ri på den andre hesten min, selv om hun ikke er passeren hans. Det er i noen situasjoner at det ikke går ann å la passeren ri, men siden jeg har to hester, går jo det bra:O)
kimzye meg!! Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  20:14:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Jeg er hestepasser for en Haflinger valakk, og jeg rir han veldig ofte.. Nesten litt for ofte synes nå jeg da.. men det er det at eiern ikke har funnet en forrytter som er la oss si god nok for han, eller en som kan nok og som hun stoler på. Så derfor pleier jeg å ha han de gangene hun ikke kan.. Synes ikke det gjør noe, er jo veldig snilt da, men vil ikke si at jeg da synes jeg er en ordentlig hestepasser liksom XD Selv om jeg synes at det var hyggelig før når hun hadde forrytter til han at jeg fikk ri sånn inni mellom..
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  22:54:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos meg er det veldig mange som har lyst å vere hestepassere, men dessverre ingen som er erfarne nok... (har en ungehest, og ler ikke hvem som helst holde på med henne). En periode var det ei jente som hadde holdt på med hest i ca.3 år som var i stallen litt. Som betaling fikk hun lov å ri litt mens jeg var der og skritte ned hesten av og til. Hun var i hvertfall veldig fornøyd... Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:46:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Jeg tror vi stellere bare blir fornøyde hvis vi bare får skritte av jeg. Ble i hvertfall jeg før når jeg var hestepasser for en stor Varmblods som var på mange stevner! Da var vel det det største :D
Asterix<3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.