hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemiljøet i Elverum
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestemiljøet i Elverum
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  11:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ei jeg kjenner har nettopp flyttet til Elverum... Det jeg lurer på er om det er noe særlig hestemiljø i Elverum?
Er vel sikkert en del som har egen hest vil jeg tro siden det er landlig og flott der, men hvordan er det med rideskoler og rideklubber??

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  12:02:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Kjenner til ei som går og rir hver uke på Elverum Ridesenter. Hun er ihvertfall fornøyd med hestene der... Senteret ligger så og si i sentrum og er ikke vanskelig å finne.
Reiser du sørover mot Flisa så får du senteret på venstre side etter kort tid.

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  14:31:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Her er det egentlig veldig stort miljø synes jeg, bare her på flisa er det 3 sentere som driver med rideskole. Elverum ridesenter skal være bra, men har hørt det er lang ventetid på stallplass der. Jeg skal søke der på jobb nå :o Synes det er hester over alt her jeg. Er vel derfor jeg flyttet hit også :)

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  14:36:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
forresten er det utpreget sprangmiljø her oppe. Det er 4 ikke 3 sentere på Flisa når jeg tenker meg om, hvorav ett har ridehus ( holtet gård og hestesenter) jeg jobbet der tidligere, og er veldig fint annlegg. Elverum ridesenter har også ridehus og de har jevnlig kurs med ann catrin lubbe i dressur og peter flam i sprang. ( ca en gang i mnd )

Gå til toppen av siden

remina

Skrevet - 16/11/2005 :  22:13:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor ligger ridesentrene på Flisa??
Skal flytte dit nå snart skjønner du!
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  13:08:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
De er overalt! hehe bare å ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe deg :)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.