hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye refleks ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hvor mye refleks ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  21:08:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det finnes så mange "blinde" sjåfører, så for meg er det bedre enn for mye, enn for lite!

Pleider å ri med beinrefleks på hesten, refleks på beina mine, refleksvest, reflekst rundt hjelmen, refleks på hodelaget, og av og til refleksridedekken! ;)

.. Det skader jo ikke akkurat..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  13:01:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg pleier å bruke 4 beinreflekser, refleksridedekken, refleks på nesereim og tøyler og refleksvest. Nå har jeg også kjøpt refleksfortøy og sånne til å ha på stigbøylene og halerefleks + refleksgrime til åringen. Men til dere som bruker halerefleks. Hvordan får dere den til å henge fast? Satte den på åringen sist han skulle være med som håndhest. Men den glei rett av før vi var kommet ut av tunet. Har kjøpt den på høøks. Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  13:29:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men til dere som bruker halerefleks. Hvordan får dere den til å henge fast? Satte den på åringen sist han skulle være med som håndhest. Men den glei rett av før vi var kommet ut av tunet. Har kjøpt den på høøks.

Opprinnelig postet av Fröya

Ta en liten tynn bunt hale,hår og tvinn et par ganger rundt refleksen ;)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  13:40:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
ok. lurt. takk for svar Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  15:48:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg er som flere av dere, ett vandrende juletre ute på tur i mørket;) Bruker 4 beinreflekser, refleksfortøy, halerefleks, refleksdekken, refleksvest på meg selv, hodelykt og blinkerefleks som jeg fester på beinet mitt. Disse er4 veldig kjekke, fine å feste på hesten også. Lys syns jo mye tydligere i mrøket ett reflekser. De syns jo bare når lyset fra bilene treffer dem, så derfor bruker jeg alltid disse lysene når jeg er ute og rir. Greit å bruke også når det er tåke, selv om det er midt på dagen, da syns man bedre i tåka.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  16:00:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg og cindy ser ut som et stort refleksmonster når vi er ute på kveldene. Jeg er av den oppfatning at det ikke går an å ha nok reflekser!
Fortøysrefleks, refleks på begge stigbøyler, refleksdekken, refleks på hodelag og tøyler, refleks på alle fire bein, refleks på hjelm og refleksvest.. vi synes iallefall GODT! ;)

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  18:49:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler at jeg bruker ganske lite refleks!

Men hvorfor har noen av dere bare beinrefleks bak?

Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  19:16:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg har refleks på alle beina, refleksfortøy, refleks ridedekken, refleksvest og lykt. Har også av og til refleks på stigbøylane... Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  21:22:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bruker:

-Refleks på alle beina på hesten
-Refleksridedekken
-Refleksfortøy
-Refleksvest
-Halerefleks
-Reflekshjelmtrekk
-Refleks på vogna hvis vi kjører
-Hodelykt (med blinkende lys)

-Og hodelag/tøyle reflekser av og til.

Bedre med for mye enn for lite

(Er også ganske så viktig med refleks når jeg faktisk må ut på E8 for å ri på tur, og i 80 sone.)

Therese
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  22:33:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

føler at det ikke er noen vits i overdrive refleksbruken, reflekser er ganske dyrt, så jeg holder meg til det nødvendige. refleksvest på meg selv, fire beinreflekser, og noen bånd o.l på armen min og i halen til tilja. bruker hodelykt innimellom også. men det er mest for min egen del.
litt kjipt om billistene tror de møter et vandrede juletre, å kjører av vegen

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/11/2005 :  22:49:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
det eneste som mangler er en ganske lang lyslenke som man tvinner rundt hestn :P

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  23:06:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

ja, LOL

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  07:54:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hah, hvor stilig hadde vel ikke det vært! Eller slengt ett batteridrevet lysnett (slik som mn kan bruke i busker ute rundt juletider) over bakparten på hesten, der ride dekkenet pleier å ligge;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 24/11/2005 :  11:19:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg leste på en eller annen hesteside i fjor høst at man skulle ha 6 eller 7 reflekser på ekvipasjen. Dette var i forhold til retten om erstatning ved påkjørsel. Mener jeg har lest detta, hvis ikke har jeg drømt...

Selv bruker jeg refleks på alle fire bein, refleksdekken, refleksvest, refleksfortøy, hodelykt og så er det refleks på thermobuksa mi.
Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  17:22:37  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Refleksene jeg har på meg:

*refleks vest
*arm reflekser
*refleks over hjelmen/ hodelykt
*varmedressen har refleks på seg fra før av
*sko reflekser

Hva Sigyn( hesten) har på seg:

*4 beinreflekser
* hale refleks
* sånn refleks i brystet ( husker ikke hva det heter jeg)

vi ser ut som et gående juletre når vi kommer i mørket, og skinner opp skikkelig

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.