hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forsikring.. hva har du??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Forsikring.. hva har du??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  08:30:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Dette med forsikringer er jo veldig komplisert er veldig mye om og men. Jeg jobber selv med forsikringer men betaler ike selv forsikringen på hesten jeg har. Men etter min meni g har agria den beste dekningen som omfatter mest og her er du sikra at folk har peiling påhva du snakker med. Hos If vet jeg at det er mye rot med hesteforsikringen og ofte får du forskjellig svar på ting alt etter hvem du prater med. Gjensidige sin dekning er helt grei, men her er det også stor mangel på kompetanse. Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  11:42:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg har alt hos if inkludert hesten.. men vi er så heldig at de lokale forsikrings folkene er så greie og enkle og ha med og gjøre at vi alltid får de beste avtalene... jeg har døds forsikring og vetrinær... men har heldigvis ikke hatt brukt for noe av det....

det er jo stor forskjell på hva de forskjellige forsikringene dekker men en avelsforsikring burde innebære bruk av hesten også.. mens en bruks forsikring kanskje ikke ville dekke evt skader ved bedekking feks...

jeg har bare bruks forsikring på min hest..

men agria høres jo ut som et bra selskap siden de spesialiserer seg på dyr...

huff... dette ble mye vas.. men ja ja

mvh Mia..... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.