hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva betyr egentlig dette(feilkode bilder..) ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva betyr egentlig dette(feilkode bilder..) ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lene.

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  22:14:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ofte når jeg skal legge inn bilder på vip-siden min,så kommer det opp en feil-kode... Har fått beskjed at det kan hjelpe å skifte navn på bildet,eller forandre på størrelsen... Det er jo greit nok,men funket ikke denne gang...
Hva betyr egentlig dette...og hvordan forandrer man på "the value in the IIS administration tools"? Eller hva det nå står der... Er det noe jeg kan gjøre på min maskin..?

Ikke så veldig bevandret i data-verdenen...*flau*

Kopi av melding:
The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Takker for meg.

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  22:18:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

passer du på at bildet enten er JPEG eller GIF* fil?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  09:34:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg tror vel det er Robert bare som kan endre denne verdien. Jeg er heller ikke så veldig databevandret, men om man leser det som står der veldig rett fram så ser det ut til at bildet ikke vil bli lastet opp fordi det tar lenger tid å laste opp enn det man har lov til i forhold til det som er satt i databasen.
Det som kan hende skaper dette problemet er at det er dårlig linjekapasitet eller noe (dette er til opplysning bare tomme forslag..) eller at serveren kjører med ganske stor last kanskje? Slik at forespørselen ikke kommer igjennom før det er gått for lang tid eller noe.

Dette kan helt sikkert eligj eller spoff forklare mye bedre enn meg (fordi de sikkert vet hva det betyr ;-))

Men iallfall: jeg tror ikke det er noe du som bruker får gjort med det, utover å lage filen enda mindre, slik at den bruker mindre tid på å komme igjennom...eller noe...

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  09:56:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Guro : Takk,det var noe slikt jeg trodde..og bildet kom da til slutt igjennom etter jeg hadde vært inne og forminsket det noe :)

mariie,det er jpg.filer ;)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  11:26:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
det betyr at bilde er for stort for linja... som hun sa oppi her... gjør bilde mindre og det går helt utmerket...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.