hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rykte spredning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rykte spredning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  15:39:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg må si meg litt enig med deg Pernille, hestemiljøet kan være et av de værste miljøene mellom folk i norge, med mye sjalusi, drittsnakking og uvennskap...
men jeg må også si at om du får gode venner, står på en stall du trives og klrer å drite i de som baksnakker osv, kan hestemiljøet være et av de beste...:)
jeg hadde store problemer med mobbing fra midten av barneskolen og til slutten av ungdomskolen, og ridesenteret/stallen var mitt fristed... ridesenteret var da eid av ei som hadde vokst opp med både travere og ridehester, og miljøet i stallen var kongebra!! til tross for stor stall med mye hester og mennesker var miljøet supert! og om du hadde en avdanket traver som ikke kunne noenting eller om du hadde en ridehest som kunne alt (ikke noe negativt, bare for å sette det litt på spissen) ble du like godt mottatt og man kunne godt prate sammen uten at noen var "bedre" enn andre... men så skiftet ridesenteret eier, og miljøet ble bare værre og værre... og følelsen jeg (og flere) har av plassen nå er at om du ikke har en hest til X-antall hundretusen kroner er du ikke værdt noen ting... mange av de gode gamle, stødige skolehestene (fjordingene, dølahestene, kaldblodsene osv.) ble byttet ut med importerte sportshester fra danmark... noen av disse hestene ville jeg ALDRI satt en nybegynner på! (enten pga at hestene ikke var nybegynnerhester i det heletatt eller at hestene var på et såppass høyt nivå at de kanskje ikke burde ha nybegynnere på ryggen) (trenger en nybegynner hest å gå LA og 120 baner...?)
og i tillegg byttet noen av de som mobbet meg på skolen stall og dro med seg noen av disse negative holdningene mot meg til stallen... var ikke få ganger jeg hørte dritt om meg selv... Ikke spesielt koslig...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  16:33:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
ja det må jeg si! det er ikke så mye rykte sprendning nå lengre i stallen,men VÆRRE på skolen;(
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.