hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julegaver til hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Julegaver til hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  14:27:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer bare på om dere gir julegaver til hesten deres? Isåfall hva? Hvorfor og hvorfor ikke? Jeg synes det er kjempe koselig, og gir alltid hestene jeg holder på med en liten gave, og et stort pepperkakehjerte(uten sukker) med navne deres på, skrevet i melis, som de skal på på julaften! Hestene må også få kose seg, mener no jeg
Redigert av - Isabel&Perla<3 den 05/12/2005 14:40:14

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  14:31:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har faktisk hatt en spesiel hest som jeg har stelt før denne jula jeg. Til Løkken tenker jeg på å kjøpe et salunderlag og få brodert navnet på eller noe sånt. Litt morsomt å gi ham noe nytt. Han merker det sikkert ikke selv, men et ekstra salunderlag er alltid fint
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  15:21:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt å gi Festus en eplebøtte og en ball som er for inni,og en tallerken grøt.Men jeg skal jo også lage en knekkebrødkalender som han skal få vær dag(et knekkebrød) og en nisselue skal han og få.Hvis jeg ikke får tak i sånn ball med for i,gir jeg han et nytt shabrak eller voilock
Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/12/2005 :  18:20:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rosita skal ha julesokk. Så skal hun få halereim :)

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  18:54:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
har det ikke hvert oppe et helt likt emne for en uke eller to sia?
lurt å søke litt før man oppretter nye emner. blir så kjedelig å ha 10 emner om et tema.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  19:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det har iallefall ikke ligget diverse.. Men, kan vell slette dette emnet hvis det var sånn..
Til dere andre: høres skikkelig koselig ut =D
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  21:11:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, jula er en fin unnskyldning for å kjøpe utstyr man ønsker seg med god samvittighet...;)

Min første jul med egen hest i år, men de skal da jammen få no nytt! er jul bare en gang i året vettu...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  21:24:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, jula er en fin unnskyldning for å kjøpe utstyr man ønsker seg med god samvittighet...;)
Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Jepp Derfor får Holter det nye Heimer Soft Shell dekkenet til jul

Og lille Tora får et hodelag

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  21:51:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Min første jul med egen hest i år, men de skal da jammen få no nytt! er jul bare en gang i året vettu...

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Ja, det er det sikkert for dere hesteeire
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  23:33:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
wantillo får et eskadron fleecedekken,eskadron grime og leietau + et hodelag. nelly får rosa bandasjer og hodelag. begge får gulrøtter,epler og hestegodteri. har alltid gitt gaver til hestene på julaften.. syntes de oxo burde få noe;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Flira

Skrevet - 06/12/2005 :  11:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Julegave til hesten?Den vet jo ikke at det er jul og hva det er engang!Utstyr kjøper jeg ved behov,skeier ikke ut for det om det er jul.Hun får ekstra god runde med børsten og tar meg god tid i stallen,drar på tur og gulrøtter og epler i krybba med "jule" grøten.Får da holde det? Gå til toppen av siden

Pernille-

Skrevet - 06/12/2005 :  14:31:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ibbus fikk det nye HL Turnout vinterdekkenet (med hals) også får han nok sikkert litt til ;) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  16:07:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gir ikke hesten min julegave jeg, hun merker ikke noe forskjell uansett. Men kan jo på en måte si at hun har fått førjulsgave i år da for hun har fått to nye dekken, et nytt bitt og nye beinreflekser, hehe...

Elllers så fyller jeg julestrømpe til henne da, meed gulrøtter og tørket brød(det beste hun veit), men det er vel fordi da kommer jeg i julestemning, hehe.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  16:09:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Dårlig med gaver nå om dagen er jeg redd... Pengene strekker ikke til, men det eneste jeg ønsker meg til jul er hesteutstyr alikvel, så da er jeg jo på en måte på rett vei alikvel da!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  15:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Kos,mat,exstra ren boks,vann bøtta fri for møkk. det skal ordnes til=)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/12/2005 :  22:35:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kos,mat,exstra ren boks,vann bøtta fri for møkk. det skal ordnes til=)

Opprinnelig postet av minttu

Haha, slik er det altid hos meg..

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.