hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kram snø!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 kram snø!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  08:51:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
arg* hver gang jeg er ute i snøen og rir,merker jeg at hesten min går ustabilt og det er pga,masse snø under høvene må gå av Foxy og ta det vekk,men det sitter så godt!!! og derfor lurer jeg på finnes det en olje eller hovkrem man bruker for sånt koselig med flere svar
- Jasmine og Ponniene -

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 07/12/2005 :  10:19:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det beste er å få hovslageren til å sette på snøsåler i gummi under skoene. Jeg synes ikke det funker å kline på fett og olje under høvene...
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  10:58:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
hu hadde det i fjor,det hadde jeg faktisk glemt! tusen takk!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  15:19:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Når det er kram snø ute, så pleier jeg å trave litt for å få klabbene bort..
Funker som regel helt fint ;) Venter liksom ikke til de er skyhøye, men når jeg ser det begynner å bli litt greier under, så traver et par meter, så går det vekk..
Har av og til olje/fett under høvene oxo ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  15:52:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når det er kram snø ute, så pleier jeg å trave litt for å få klabbene bort..
Funker som regel helt fint ;) Venter liksom ikke til de er skyhøye, men når jeg ser det begynner å bli litt greier under, så traver et par meter, så går det vekk..
Har av og til olje/fett under høvene oxo ;)

Opprinnelig postet av Carmelita

det funker ikke har prødv å trave når hu har sånne,men det sitter skal jeg si deg

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  16:54:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Men for meg så funker det i hvertfall ;)
Hehe

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  23:35:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hørt at vaselin er bra å smøre under høvene hvis det kladder... men det funket ikke på mine hester, de klabbet like mye som før... vurderer å få meg snøsåler men har hørt at det er lett å få sopp under de, og det vil jeg jo ikke ha... men kladdene går jo bort etter jeg har travet en stund da...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  23:42:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Silikon skal visst hjelpe. Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 08/12/2005 :  00:24:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, jeg har aldri hatt det problemet, så kan dessverre ikke hjelpe deg.. Ville kanskje gått for snøsåler, men det er det med soppen.. Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 08/12/2005 :  00:58:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Har hatt snøsåler på alle våre hester de siste fem årene, har aldri opplevd å få sopp under. Bare pass på at du skraper godt ut av høvene, og at en har tørt underlag i boksen.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  17:38:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Snøsåler, og bakefett på sprayboks før hver ridetur hvis nødvendig
Therese
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  17:48:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bakefett på sprayboks før hver ridetur hvis nødvendig
Opprinnelig postet av Eikdokka

tuller du? har jeg aldri hørt om
i følge hovslageren min er snøsålen hel plate som dekker hele hoven under, noe som ikke er helt heldig da man ikke får renset hoven, mens grips/snowpads er formet som en sko. jeg bruker det og har aldri hatt problemer.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 08/12/2005 :  18:00:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det jeg mente med snøsåle er sånne grips.. Skoforma gummisak med et "gummirør" som går langs skoa på innsiden.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  18:37:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Samme med meg, snøpads heter det kanskje?

Tuller ikke jeg nei Og det funker hest (hehe).
Bakeren's bakefett eller noe, blå boks med noe røde og hvite detaljer tror jeg.

Therese
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  18:45:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
da skal jeg prøve det. har ingen som har tid til å komme å sette på grips på lille pånni før jul så ho går på stylter nå om dagen. gjør soyaolje samme nytte eller?
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  19:14:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
arg* hver gang jeg er ute i snøen og rir,merker jeg at hesten min går ustabilt og det er pga,masse snø under høvene må gå av Foxy og ta det vekk,men det sitter så godt!!! og derfor lurer jeg på finnes det en olje eller hovkrem man bruker for sånt koselig med flere svar

Opprinnelig postet av minttu

Høh.. Vær glad for at du har snø i det heletatt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.