hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God Jul?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 God Jul?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

skli

» VIP

Skrevet - 13/12/2005 :  23:42:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Med dålig valg av emne i min forrje diskusjon vil jeg nå bare ønske alle en trivelig jul!
håper på litt mer positiv diskujon her, da det er mye mer gøy!
Så; Har du noe spesielt du pleier å gjøre sammen med hesten og stallvenner i jula?

Fra min stall pleide vi ivartfall å ri ut i skogen å drikke gløgg og spise julekaker på juleaften! kjempekoselig!

lino

» VIP

Skrevet - 14/12/2005 :  00:50:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skal hjem til svigerforeldrene mine 60 mil unna
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  00:55:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg skal HJEM, og ikke "hjem", men HJEM! *hoppe i taket, HJEM til HESTENE.. SINE! :D
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 14/12/2005 :  01:30:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg også skal hjem! Har ikke vært hjemme siden september, så det skal bli veldig godt! Skal være masse sammen med familie og venner, også må jeg jo ut å kjøre litt med pånnis... Gleder meg til å se snø! Her ser det jo ut som oktober enda...
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  08:41:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
hjem til familie og slekt fra andre siden av kloden
hestene skal få fri fra bane og være med på lange turer i skogen.
og med min flaks så blir jeg vel satt opp på vakt på jobb, så da røk den ferien...

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  11:16:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg skal på juletur med en av hestene mine først, rekner jeg med :o) Juletur med hundene, og så skal vi til svigerforeldrene mine og spise kanonherlig mat :o)
Blir nok et opphold fra maten og pakkeåpningen siden jeg må hjem og fòre hester og hunder. Men det gjør ikke noe, øker jo bare spenningen det :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  12:47:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg skal hjem til Sunndalen, ikke vært der siden skolen begynte i midten av august, blir koselig, feirer julaften på hytta i Folldal sammen med foreldrene og søstrene mine, håper på snø, så vi kan dra på skiturer, det gleder jeg meg til, også julemiddagen da (pinnekjøtt og kålrabistappe, namnam). Men Holter blir igjen i Trondheim, forrytterne mine tar seg av henne, liker ikke å være borte fra henne så lenge, så jeg blir bare hjemme en drøy uke.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  13:06:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi blir 20 stk denne julen. Gleder meg kjempemye til besøk av søsken fra Danmark. Ser dem ikke ofte nok. Vi skal feire julen herhjemme i Vikedal. En blanding av norsk og dansk julemat. For dem som lurer spiser vi andestek med karamelliserte poteter og rødkål og ribbe i Danmark. Er ikke særlig gla i pinnekjøtt og lutefisk.. uff og uff..
Og så gleder jeg meg til å dra hele flokken opp i stallen og presentere dem for mitt vidunder Lopke... :)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  14:30:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skal på julaften til bestmor å spise middag sammen med onklene min og deres familier. Ribbe blir namnam..
Blir koselig, første gang på lenge jeg feirer jula sammen med andre enn bare mamma, pappa og søstra.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.