hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aloe Vera
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Aloe Vera
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hegni

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  15:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Beklager dersom noen synes dette er annonse. Har nå bedt hestemarked slette mitt innlegg slik at jeg ikke annonserer.
Ville bare hjelpe;)
Så her er mitt nye innlegg...............
Min fullblodshoppe har vært ganske tynn også. Hun er 14 år og har fri tilgang på høy. Ellers får hun godt med kraftfor.

Vet at Aloe Vera er et bra vitamin tilskudd hvor du har de fleste vitaminer og mineraler som kroppen trenger. Alt dette vil du ikke kunne få med i foret. Når "alle med et tarmsystem" mennesker og dyr drikker dette. (Finnes i flytende form. nesten identisk med innholdet fra en Aloe Vera plante d.v.s. med 95 % Aloe Vera innhold)vil de bli kvitt noen kg. slaggstoffer som kroppen vår normalt inneholder. Disse slaggstoffene kan hindre at kroppen får tatt opp næring.

Har ikke fått prøvd dette ut selv på hest, men vet det virker på mennesker. Vet flere med hest som har hatt kjempegode erfaringer med Aloe Vera(",)

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  15:28:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette har du jo skrevet i de siste 4 innleggene dine. Fin måte å unngå reglene med annonsering. Gå til toppen av siden

hegni

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  15:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette fordi jeg ikke er vant med dette forumet og har skrevet innleggene på feil steder.
SORRY!

Kommer ikke til å gjenta seg. Skjønner hvordan dette funker nå, men har trykket på nytt emne i stedet for svar på emne. Derfor gikk jeg tilbake til mine innlegg og beklagte dette.

Mener faktisk ikke å annonsere.
Det kan jeg gjøre andre plasser som du sier.
HELT ENIG!

Så jeg er glad du ga tilbakemelding tidlig på mitt innlegg;)
Takk for det, men tenkte faktisk ikke over det.

Vet bare at Aloe Vera har hjulpet mange og ville dele dette med noen som trenger hjelp.
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:12:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
eeehm....uansett..trenger vel ikke lage 100 nye emner fordet!holder iallefall med 1 "hjelpende" emne:P

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.