hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Få råd til hest.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Få råd til hest.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  00:30:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
enig med lino, bra innlegg pygmeen!

tror fli betyr å måke, pusse osv :p

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 23/12/2005 :  00:39:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT: Men hva er å fli?

Uansett, godt innlegg pygmeen, du sier vel rett ut det mange av oss tenker ;)

Opprinnelig postet av lino

Fli= trøndersk for å møkke ut Har måttet forklare dette maaange ganger, hehe!

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  01:04:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Selv om man er trønder, kan man da skrive norsk

Synes i grunnen du virker litt bortskjemt (hovedinnlegger), jeg kunne aldri i verden ha tenkt tanken på å være økonomisk avhengig av foreldrene mine til jeg var 21.
Og lurer selvsagt på hva som er så annerledes med livet ditt, siden du hele tiden hinter frempå om det. Alle har vi momenter i livene våre som gjør de annerledes enn alle andre.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 23/12/2005 01:09:25 Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Fli - møkke ut.. Hm, bare vi trøndere som sier det? Hehe :P
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:47:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Godt innlegg pygmeen det skal du ha ;)

Jeg bryr meg om skolen, jeg tør bare ikke bry meg for mye for da blir jeg forbanna om jeg ikke får beste karakterene hele tiden. Så hvis jeg ikke får det ser jeg ingen vits i å gå på skolen mer også vips enda et år jeg har kasta bort når jeg kommer til fornuft. Skal ikke slutte på skolen og gi en haug med psykologer rett. Det er faktisk utrolig at jeg klarer og være på skolen, få karakterer og være helt likegyldig til hva jeg får. Det var ingen som trodde jeg ville klare en uke engang på videregående, de trodde ikke jeg ville møte opp første dagen engang.

Hest er såpass viktig for meg fordi de funker som medisin for meg. Uten noe som drar meg opp vil jeg bare ligge hjemme og krølle meg sammen, da blir det fort til at jeg bare blir der inne på rommet mitt. Går ikke ut på en uke eller to. Jeg er bortskjemt på penger men på alle andre områder har jeg det ganske tøft.

Edit. Og siden folk lurer sånn på hva som gjør livet mitt annerledes enn andre folk sitt så kan jeg vel like så godt si det. Jeg har blant annet tilbrakt åtte-ni måneder på psykiatrisk avdeling, ennå har de ikke funnet en diagnose som passer meg. Vært innom det meste egentlig av diagnoser. Foreldrene mine er beskyld for å ha voldtatt/mishandlet meg noe som aldri har skjedd. Jeg har blitt mobba siden andre klasse. Jeg har hatt et merkelig forhold til mat siden ja, så lenge jeg kan huske. Jeg har egentlig ønsket å dø så lenge jeg kan huske omtrent. Parallelt av dette har jeg levd så perfekt som mulig. Alltid vært best i klassen, alltid flinkest til å passe små søsknene mine (hvorav den ene er autist), alltid tatt ansvar. Folk syntes jeg var så søt da jeg var mindre for jeg var jo akkurat som en voksen mor. Å ja så søtt.
Så i dag sitter jeg med masse hemmeligheter for andre, angst, arr, flere selvmordsforsøk enn jeg kan huske, lite venner, dårlig selvtillit, konsentrasjonsproblemer, mat problemer osv. Jeg er ikke mer frisk nå, jeg bare gav opp psykiatrien.
Bortskjemt og rar? Ja men bare for å holde meg i live.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum.
Redigert av - Rebekka den 23/12/2005 02:10:54 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  09:28:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Du har tydlighvis hatt det veldig vanskelig Rebekka. Det står respekt av at du i dag klarer å leve et tilsynelatende normalt liv.

du sier at hester virker som medisin for deg, du har jo allerede to. er de ikke bra nok medisin?
hva om du en dag blir syk igjen? hva skjer med hestene da?

-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  11:59:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av pygmeen

Kanskje det.. Sier fli jeg i allefall.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/12/2005 :  12:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Hm. Tenkte fli var landsaomfattende jeg ;D
Jeg sier "hiv ut dritn"

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  13:19:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Ikke greit å si :P Til Rebekka: Det var trist å høre, men det er fint at du har noe i livet som gjør at du hver dag er villig til å fortsette :) Håper du finner en løsning på problemet.. Lykke til :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  17:08:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Hm. Tenkte fli var landsaomfattende jeg ;D
Jeg sier "hiv ut dritn"

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

sier bare måke møkk jeg.

-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  17:32:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så leit Rebekka. Håper du finner en løsning. Lykke til.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.