hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Häst og Sport Resor (Danmark/Sverige)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Häst og Sport Resor (Danmark/Sverige)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:47:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Noen som har noen erfaring med Häst og Sport Resor? Er da spesielt ute etter erfaringer fra rideleiren på Jylland som eliterytteren Robin eier. Har så lyst til å dra til en ordentlig rideleir hvor jeg kan lære mye, helst om sprang men også endel dressur.

Hvis du har noen erfaringer med en av de andre leirene i Danmark eller Sverige så skriv gjerne det også da vi ikke har bestemt oss helt ennå.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum.

Bentemor

Skrevet - 28/12/2005 :  23:40:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har reist med häst og sport resor, dog ikke til Sverige eller Danmark men til Spania.
De er meget hjelpsomme og kundevennlige hvis det skulle dukke opp ett eller annet som ikke er bra. Ikke at vi hadde noen problemer med selve turen, men pga plass på flyet så måtte vi reise 2 dager før turen startet. Men det var ikke noe problem, de bare kontaktet de vi skulle inlosjeres hos, og vi fikk bo der så lenge istedenfor på et annet hotell. Kosa oss fælt på det stutteriet før turen startet skal jeg si deg.
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  00:03:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Ja de virker meget ordentlige. Vet også at stedet de har plukket ut her i Norge er meget bra. Er der jeg har vært de siste årene, men nå fristet det mer med en treningsleir enn fjelltur.

Har veldig lyst til å dra på en av disse rideleirene men jeg er nok ganske kresen, så vil gjerne høre om noen har noen erfaringer fra de forskjellige stedene.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 30/12/2005 :  00:23:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har reist med hest og sport resor i Spania. Det stedet jeg besøkte, er ikke med i katalogen lenger (de som drev det har visst solgt stedet), men der var både undervisning, kost og losji av høy kvalitet. En venninne av meg har reist med dem både i Danmark (tror det var i Roskilde) og i Portugal. Hun har vært på dressursteder hvor de underviser klassisk- og sportsdressur, og hun har vært veldig fornøyd. Hvis du vil vite mer, kan du jo sende meg en melding, så kan jeg sende deg e-postadressen hennes.
Redigert av - eligj den 30/12/2005 00:24:10 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.