hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall"tegninger"...har noen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Stall"tegninger"...har noen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  13:35:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
skal bygge meg stall og lurer på om noen har sånn "stalltegninger" så jeg kan få litt inspirasjon....

og hva synes dere er viktig og få med seg når man skal lage stall...

(pris?)

Tone,Svarten å Arni<3

Lopke

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  14:05:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stoore bokser, lag flere enn du selv trenger, pludselig får du kanskje tilbudet om oppstalling, Masse lys, gode vinduer med gitter. aut. vanning. vannspilt. bred midtergang mellom boksene.
Eget forrum som kan låses, evt eget rum til utstyr som kan låses (her kan det være oppholdsstue)
utluftningsanlegg. Stømkontakter til lys, radio, klipper. Boksene burde innredes sånn at krybben er lett tilkommelig. (hvis andre skal fore for deg og ikke er helt trygg på hesten) plass til å snu hesten på stallgangen synes jeg er veldig praktisk.
Stor plass til høy.. bra tilkomst til møkking, parkering og beite.
Husk brannalarm!!!
Jeg kjøpte 2 trådløse til stallen (den ene går inn i huset hvor stalleier bor) 1000,-
og brannslukker..

Pengepungen som bestemmer begrensningene...
(dette er hva jeg/vi har i stallen hvor Lopke er, minus oppholdsrum/stue da :)
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  16:28:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hvor stor skal stallen være? Jeg har utallige tegninger på forslag til hvordan stallen kan innredes, siden vi bygde stall selv for en tid tilbake. Disse tegningene inneholder 3 og 4 bokser. Ellers kan jeg gjerne lage noen forslag, hvis du forteller meg hvor stor den skal være, og hva du kunne tenke deg at den skal inneholde :) Syns det er kjempegøy og utforme slike tegninger.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  17:53:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
hmm.....er ikke sikker på hvor stor stallen skal være...men skal ha 3-4 bokser så hvis du kunne ha sendt de stalltegningene Wenche så hadde det vært helt topp:D

:D

tusen takk...

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  18:31:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Skal få tegnet de inn på dataen så fort som mulig jeg :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  21:51:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
åh,kunne du sendt dem til meg og wenche???
prøver å overtale mamma til å få bygget en stall,istedefor den løen vi har nå=)hadde hjulpet med tegninger å vise henne;-)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  22:21:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hehe, jada, bare skriv inn mail adressene deres, så skal jeg få sendt så fort som mulig :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  15:43:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
min mail er:
enilorak_h@hotmail.com =)

tusen takk=)
då skal eg bruke mine smiskeøyne på mamma:P hihi

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  16:59:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
sender til meg også ja;)
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  11:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har sånn cirka en million, har tegnet staller for meg selv siden jeg var 10-12. Syntes det er kjempegøy, skulle gjerne jobbet som stall-arkitekt, hadde jeg hatt roen på matte og tegning.

Ellers finnes det en norsk bok om staller med tegninger og mål, du kan se på landbruksforlagets sider om den finnes der.

Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  12:35:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
okei:D
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  18:57:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
I Naturlig Hestehold av Jo Bird fins en tegning over hvordan du kan innrede stallen din etter Feng Shui metoden...sikkert ikke så veldig aktuelt, men interessant lesing:)

Der er det for øvrig også noen andre stalltegninger, og generelle tips om ulike løsninger.
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  16:49:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
å...arti:)

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  21:48:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Wenche: Har du kunnet sende over til meg også?? Må ha noe i bakhånden da vi skal diskutere bygging av stall her hjemme selv!
På Forhånd Takk..:)

Mailadressa mi: andrea_daytona@hotmail.com

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  18:41:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
flere tegninger? skal ha : -3 bokser -salrom -forrom etc...
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  20:30:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hei.
Lurer eigentleg berre på ein ting; er det billigast å kjøpe ein gård og byggje om, eller kjøpe ei "tomt" å byggje ny stall frå grunnen av?

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.