hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bra rideleir?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Bra rideleir?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  18:22:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heihei, Mari=)
Viss du ikke bor på andre siden av jordkloden, kan jeg anbefale deg Geilo Hestesenter. Der er det skikkelig bra hester som har blitt ridd som hobbyhester og er snille. Folka der var skikkelig greie og lærte deg virkelig nyttige ting. Det er også en nydelig plass og alle hestene ser ut til å trives=)

Opprinnelig postet av Hrafn frå Tjøtta

Bor ikke så veldig langt unna Geilo, har vært på Langedrag en del ganger før, og det er jo lenger unna enn Geilo ;) Det viktigste er at hestene er trygge og opplegget kan være gøy for både meg som har ridd en stund og for de yngre jentene som er ganske ferske.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  19:02:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Fjordhestsenteret på Eid eller Fjordhestgarden på Breim?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  19:09:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fjordhestsenteret på Eid eller Fjordhestgarden på Breim?

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Hadde jo vært aktuelt, men jentene vil helst ri noe annet enn fjordhester, aller helst små ponnier

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  20:15:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Langklopp Fjellgård er jo et fint sted. Mange trivelige ponnier, og også hester for de med litt mer erfaring. Det ligger vel oppe en tråd om Langklopp et annet sted på siden her også
Langklopp ligger i Rennebu da, veit ikke hvor langt det blir fra deg da..
Men jeg trives iallefall godt der, veldig sosialt og morsomt ;)

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  07:07:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Alle svar blir vurdert seriøst ;) Takk for tips anne-lise!!

Kurre

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  09:02:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heihei, Mari=)
Viss du ikke bor på andre siden av jordkloden, kan jeg anbefale deg Geilo Hestesenter. Der er det skikkelig bra hester som har blitt ridd som hobbyhester og er snille. Folka der var skikkelig greie og lærte deg virkelig nyttige ting. Det er også en nydelig plass og alle hestene ser ut til å trives=)

Opprinnelig postet av Hrafn frå Tjøtta

Når var du på Geilo?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  20:27:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvor bor du horses? jeg bor i romedal, ikke langt unna atlungstad

Opprinnelig postet av mariie.

Jeg bor i Hamar. Jeg bor 6 km. unna Ahss

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  21:31:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
ah, oki ;)
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  19:29:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil anbefale Grorud gård!Der har de masse fine hester og ponnier for alle! Masse snille trygge sportsponnier og shettiser + større flinke hester. Kjempe koslig der:) Rir en time på tur og en time dressur om dagen. en dag har de sprang. avsluttes med (frivillig) sprangstevne. Det er kjempegøy! De hopper ikke så veldig høyt der men gøy er det allafall. Vært der 4 ganger nå Du burde prøve Merino han er kjempefin! og pontus er drit kul! poninien over alle ponnier:)

www.grorudgard.no Tror det er sida dems:) bildene av hestene er litt utdaterte da:P mange av dem er bytta ut:) var der i høst

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:33:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
jeg vil anbefale holtet gård. utrolig bra rideleir.
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:44:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk for tips

Joy<3

Skrevet - 11/01/2006 :  15:04:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm, jaja dokke styre på?? men eg tenkte no bare å høre om d var noen som hadde vert innom solheim rideleir? ligge i steinkjer eller noe sont.. var der for noen år siden, kjeeempe KOS=) eg lærte kanskje ikke all verden, men d er veldi koselig der, å hestene var vertfal EG fornøyd med(som hadde da en uvane med å lett bli skræmt) så jah hehe;P Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  16:07:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå har jentene bestemt jeg for Sulseter Jeg blir ikke meg p.g.a. at jeg skal være med Miss på bedekking, men jeg håper Sulseter var et rett valg.
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.