hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ridetimer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 ridetimer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  09:19:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå som jeg bor og studerer i stavanger, har jeg også lyst til å ta ridetimer for første gang i mitt liv på en eller annen rideskole. hvor mye ca koster en time, og når en melder seg på, melder enn seg da på et slags kurs som går over x antall timer? Og hvilke steder i stavanger/rogaland er hyggelige staller å begynne å ri/ta timer på?
Ferrari & Miriam

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  18:57:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Prisen varierer naturlig nok.. Kommer helt an på hestematerialet, lærermaterialet - Og ikke minst hva kunden er villig til å betale.
Vet at ridelæreren på Stend Jordbrukskole i Bergen tar 100,- for 45 minutt (kanskje dyrere for de som ikke er elever, vet ikke), på Lefdal's Rideskole koster det derimot 170,- for en hel klokketime.
Du kan nok bestille en enkelttime, men dette blir dyrere enn å melde seg på et kurs.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  21:40:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
I stavanger er hvertfall både rogaland rideklubb og sandnes og jæren rideklubb i nærheten. Jeg har bare ridd på sjr og var veldig fornøyd der. Det er greie hester, gode instruktører. Jeg anbefaler virkelig denne. Her koster det vel ca 100kr timen. Her melder du deg ikke på et kurs som går over så og så mange timer, her melder du deg på og rir helt til du vil slutte, og slipper å tenke på det med at du bare har et visst antall timer. Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  23:51:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Heii:) Ridetimene på Sandnes og Jæren koster nå 130 kr per time, men det er utrolig gode instruktører og hester. Det er veldig bra senter og godt miljø, mener jeg:) Det er mulighet for å betale 100 kr å få ri utleie på lørdagene, men da må du være medlem av rideskolen.

Selv har jeg ridd her i 6 år på rideskolen, og to på sprangtreninger med egen hest. Er KJEMPE fornøyd!

Det er går og ann å ri på sprang med rideskolehestene, men da må du også ri en vanlig skoletime i uka. Dette er fordi att elevene ikke skal "glemme" dressuren, og da klare å utvikle seg mer.

Ellers i stavanger området finnes Sola hestesenter, Soma ryttersportsklubb og Rogaland rideklubb ++
klem Anna

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  11:47:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Der jeg red før var det 120 pr time, og man betalte for hvert halv år. Fikk ri engang i uken. Tror Rogaland Rideklubb skal være bra...?
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.