hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pålex K. avkom
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Pålex K. avkom
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lillemille

Skrevet - 07/01/2006 :  00:57:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har erfaringer med Pålex K. avkom? Både når det gjelder prestasjoner i banen og gemyttet?

Er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne et bilde av Pålex K? Har søkt på nettet, men finner ingenting.

Tone_

Skrevet - 07/01/2006 :  15:38:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pålex K

21.3a grl 2.2 mill
I Norge er Pålex K bla a. far til Børt Ole 29,6v, Frøy Bambus 28,8v, Hellepål 26,2a, Mjølner Emil 27,6a, Skiberg Troll 29,1a og Drav Påla 29,3vm.

Pålex K. 's far er Pål Best. Mora er Smulan, en god svensk hoppe

Har ingen erfaringer med avkom personlig...

For mer info gå inn på www.travsport.no
For bilde gå inn på www.hesteguiden.no

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

canooon

» VIP

Skrevet - 07/01/2006 :  17:47:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
Har holdt på med et pålex k. avkom og vet av flere..
veldig treningsvillig, og grei.. godt lynne..
men når de kommer hjemmefra så er de heller litt tverre..
selvfølgelig er det avkom etter pålex k. som springer bra og vel så det.. men flesteparten stopper i banen... kjempefine hobbyhester..
Vil ikke anbefale pålex k. hvis du skal satse på trav..
(ut fra statistikk)
Men som sagt.. ingen regel uten unntak!
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  17:54:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
En jeg kjente hadde et avkom etter Pålex K.
Beit, og sparket og var visst ikke helt god i hodet..
Var kun snill med en, og det var hun jeg kjenner..
Ble avlivet som toåring.. Pga av en skade tror jeg..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

*Varg*

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  20:29:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Varg*  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Varg*  Svar med kopi av melding
Har en 3 åring etter Pålex K ( har leid han bort nå da), han er veldig snill og har et topp gemytt, men har hør rykte om at en del avkom etter Pålex K er raske til å sparke. Pålex K avler vist også mange hester med løse beinbiter og han har generelt skuffet veldig i avlen, for han har både bra stamme og egenprestasjoner, men avkommene har ikke fulgt opp. Har vært heldig med min, men han ligner mye på mora si. Du finner bilde av Pålex K inne på vipen min.

www.soyset.com
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 09/01/2006 :  23:14:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for innspill, interessant å høre om hvordan Pålex K. avkommene er. Har selv en 5 år gammel vallak etter Pålex K. Stemmer veldig godt det med gemyttet og sparkingen. Min har slått i vogn flere ganger dessverre. Men stort sett er han veldig grei å holde på med. Han har ikke akkurat prestert noe særlig i banen (ennå) men jeg håper såklart at han kanskje kan få til noe i fremtiden. Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  13:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søk på vippene etter Solex... Hun er etter Pålex
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/01/2006 :  05:15:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
mener også at det har vært meg noe for øret at disse er litt vasnkelige i gemyttet. No offence, har bare hørt det et sted. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/01/2006 :  05:16:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
mener også at det har vært meg noe for øret at disse er litt vasnkelige i gemyttet. No offence, har bare hørt det et sted. Gå til toppen av siden

PerBlesen

Skrevet - 20/11/2006 :  19:00:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en vallak etter Pålex K. Han heter Per Blesen, 5år nå. Han funka ikke på banen så jeg kjøpte han som ridehest. Startet sprangstevner og sånt med han. Han er veldig kosete og lærevillig. Utrolig fin hest! Gå til toppen av siden

brave

» VIP

Skrevet - 14/01/2009 :  17:51:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg holder på med å trener et avkom etter Pålex K. :-)
Gå til toppen av siden

impreza0

» VIP

Skrevet - 27/01/2009 :  00:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi har hatt to pålex K avkom på stallen, begge like syke i hodet.... Vil virkelig ikke anbefale Pålex K. Når det finnes så mange som er "sikre" til å avle godt lynne, hvorfor ta sjangsen på å få noe du bare på slakte fordi det er farlig... Gå til toppen av siden

impreza0

» VIP

Skrevet - 27/01/2009 :  00:55:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi har hatt to pålex K avkom på stallen, begge like syke i hodet.... Vil virkelig ikke anbefale Pålex K. Når det finnes så mange som er "sikre" til å avle godt lynne, hvorfor ta sjangsen på å få noe du bare på slakte fordi det er farlig... Gå til toppen av siden

impreza0

» VIP

Skrevet - 27/01/2009 :  00:55:36  Vis profil  Svar med kopi av melding

Lothlorien

» VIP

Skrevet - 09/03/2009 :  13:50:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLothlorien  Svar med kopi av melding
Jeg rir en Pålex unge, han er nå en voksen vallakk på 9 år. Han er veldig snill og real å holde på med, men var visstnok mer enn en håndfull i sine yngre dager.
Han er ikke ufin, men har nerver og kan fly ut - slik vil han nok alltid være.
Han har vært veldig flink i banen, men er nok dessverre bare en av veldig få som har prestert etter Pålex K.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.