hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 10 stk dekken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 10 stk dekken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  18:25:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
oops... d var da ikkje meininga å legge det inn her da skulle trykke på nytt emne... menmen... Ps: ville heller kjøpt godt dekken til 900 kr enn en grime
Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  20:40:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Hesten min står fra kl halv 9 til 7 på kvelden+at det er ganskje kaldt i stallen i vår. Jeg har barbert henne 2 ganger denne vintern for jeg orker ikke pels på henne da vi konkurer og trener aktivt. Jeg barberte henne sist gang for 2 mnd siden,så nå står hun med 6 dekken tilsammen(ull,dyne,ull,500 gram HL 400 gram horseware og 3000 gram HL med hals øverst.. Hun blir også lett kaldt!!
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  20:45:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
håper virkelig ikke hesten din har alle sammen på seg samtidig...
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  20:58:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei.
Hesten min står fra kl halv 9 til 7 på kvelden+at det er ganskje kaldt i stallen i vår. Jeg har barbert henne 2 ganger denne vintern for jeg orker ikke pels på henne da vi konkurer og trener aktivt. Jeg barberte henne sist gang for 2 mnd siden,så nå står hun med 6 dekken tilsammen(ull,dyne,ull,500 gram HL 400 gram horseware og 3000 gram HL med hals øverst.. Hun blir også lett kaldt!!

Opprinnelig postet av jossa

lurer på hvor mange dekken hesten din har om sommeren da...

-Marte Gå til toppen av siden

Veronikaoglollipop

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2009 :  17:34:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
tviler på att hesten din fryser :D! hehe, min står med ett utedekken med 400 gram inne og bucas allinone oppå det han står med inne, ute:)
hvor får man tak i dekken med over 500 gram?? :)

Hallo : )
Jeg heter Veronika , bor på en liten plass Kalt Florø , (norges vestligste by .. ) ja , Her venter vi på ett helt nytt funt hestesenter . noe som jeg gleder meg kjeempe mye til . nå rir jeg på soldal hestesenter . en koslig plass litt utenfår byen .. :) Har 1 Foor ponni. Han er bare VERDENS søteste ! <3 elsker han . han heter My boy Lollipop. og han har jeg hatt i 1 og ett halvt år nå . :)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.