hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fullblods-serien?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 fullblods-serien?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  13:21:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tror hu fikk wonders sønn fordi hun reddet han!

(...)

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Det tror ikke jeg? Om man ser på forholdet Townsends/Griffin Reese så hadde aldri Townsends gitt fra seg en potensiell Trippel Crown-vinner fordi en liten jente reddet han. Det merkeligste er at man ikke har hørt et støv om hesten etter at han dro fra Whitebrook, og det er jo litt rart, for man skulle tro at en så talentfull hest ville vi de gjenværende Whitebrook-hestene konkurranse så det holdt.

Christina redder riktignok det siste av Wonders føll, men hun får det ikke av den grunn.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  13:24:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som trenger oppdatering her ja. Husker jeg fikk første boka i en av de føste pakkene jeg fikk. litt stas var det. finefine bøkene.
Serien er nå avsluttet, og det kom ut til sammen 72 bøker. pluss de såkalte super editions og Ashleigh serien.
Har lest samtlige av bøkene og kan vel røpe at det skjer temmelig mye opp igjennom.
Champion blir solgt til dubai og cindy flytter ned sammen med han en periode før hun bosetter seg i new york for å arbeide som jockey.
etter hvert flytter cindy til tall oaks hvor også champion havner til slutt.
Glory er på whitebrook som avlshingst.
Ellers skjer det jo temmelig mye rundt christina, melanie, star, image og jinx.. spennendespennende.....

Opprinnelig postet av Shadowfax

AWG! Hvorfor driver Pennyklubben og siler bøker her da? Er ikke rart jeg finner så mange løse tråder i serien. Da får jeg bare kjøpe meg bøkene på originalspråket slik at jeg får med meg ALT da.

Edit: Hvor får man kjøpt de?

Gå til toppen av siden

-_-

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  18:52:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fullblodsserien er en av de beste seriene jeg har lest! Slutte i Pennyklubben for over ett år siden, og prøver å få lånt bøkene som har kommet ut siden da av venner :) En annen serie jeg elsker er Heartland! Er så rørende, og så BRA!!! :D Prøver å få lånt de siste bøkene som har kommet ut det siste året i den serien også :)
<3 Baltic Silvio <3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  23:16:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

(...)

Det tror ikke jeg? Om man ser på forholdet Townsends/Griffin Reese så hadde aldri Townsends gitt fra seg en potensiell Trippel Crown-vinner fordi en liten jente reddet han. Det merkeligste er at man ikke har hørt et støv om hesten etter at han dro fra Whitebrook, og det er jo litt rart, for man skulle tro at en så talentfull hest ville vi de gjenværende Whitebrook-hestene konkurranse så det holdt.

Christina redder riktignok det siste av Wonders føll, men hun får det ikke av den grunn.

Opprinnelig postet av Ullsokken

hun fikk han tilbake om du har lest boken star i fare

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  23:29:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

(...)

Opprinnelig postet av Ullsokken

hun fikk han tilbake om du har lest boken star i fare

Nei, nå roter du. Denne hesten jeg snakker om er fra tiden før Star ble født. Christina byttet et av Wonder's avkom mot Sterling Dream (som hun senere solgt videre til Samantha og Tor).

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  23:49:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
skal finne boka jeg ullsokken og se
men tror det var sånn at den ikke funket så de fikk han og hun byttet han

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 12/06/2006 :  22:49:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har kommet over flere av disse bøkene, dog på originalspråket på amazon.co.uk, om det ikke plager å lese på engelsk:) Der var de riktig så billig.

Skjønner sånn ellers at jeg virkelig "henger etter", jeg sluttet å lese omtrent der denne Glory dukket opp.Men så er jeg nysgjerrig. Handler "Uten Wonder" om gode gamle Wonder?? :-) *må få vite*

Forresten er vel noe av grunnen til endring i tema muligens at Joanna Campbell ikke har skrevet alle bøkene :)

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Uten Wonder er om når Wonder dør når hu føller:'( trist

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  21:47:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg må få tak i bøkene,har bare 15 eller noe :( :( :( :( :(
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

LengZ00

Skrevet - 29/06/2006 :  18:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg er en stor fan av fullblodserien, og mangler kun en bok!

Og det er Wonder i strak galopp!

Er det noen her som kan selge den eller en kopi av den, eller bytte den/en kopi mot andre bøker???

kontakt meg på mail/msn:

linnb89_euphonium@msn.com
Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 24/07/2006 :  13:27:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant en side der "uinvidde" kan få litt facts og får vite hvem som er hvem. Står også liste over alle bøkene gitt ut i serien, bokreferater til noen bøker osv.

http://www.kidsreads.com/series/series-thoroughbred.asp

Jada...kidsread er kanskje ikke så moro å gå på når man nærmer seg 25...men serien er faktisk veldig bra!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  10:20:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet jeg tar opp en gammel tråd nå, men noen som vet hvorfor Christina sluttet med feltritt. Det var jo det som var gøy med bøkene! Asj :(
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

xXxlittle_mexXx

Skrevet - 09/01/2007 :  23:40:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er utrolig trist når wonder dør.
alle bøkene etter de fire første, er skrevet av noen andre enn joanna.
neste bok kommer i februar.
gleder meg utrolig

+**+Every day create your history+**+og det er helt sant! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.