hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stall plasser!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 stall plasser!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Goldkløv

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  16:17:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Hadde jeg vært en som skulle leita etter stallplass hadde jeg ikke satt hesten min på en rideskole, mange steder der får hestene så vitt vært ute, jeg har jobba på en rideskole før, den ene hesten der sto ikke ute i det hele tatt, jeg syntes utegang er ganske viktig!!
Alle hester har krav på og være ute 2 timer om dagen, det har jeg hørt i hvertfall.

Hilsen Tiara&Carina

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 03/03/2006 :  10:50:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Da jeg så på stallplass nå sist, så jeg på boksene, stallmiljø (veldig viktig!), utegang, treningsmuligheter, fòr, Turmulighetene( også viktig for meg)...
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  16:29:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
der jeg flyttet hesten min fra!
hadde de piggtråd på beite!
en shettis skadet seg stygt på det gjerdet!
dessuten gav de ikke vann til hestene ute i vinter bare når vi merket at de ikke hadde gitt dem vann!

stallen er i røyken
pass dere der ass

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Dubmari

Skrevet - 02/02/2007 :  17:41:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
dessuten gav de ikke vann til hestene ute i vinter bare når vi merket at de ikke hadde gitt dem vann!

stallen er i røyken
pass dere der ass

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  09:34:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er desverre veldig mange dårlige staller i dette området... Vet mange har byttet stall flere ganger. Det man børe se litt etter er om det er veldig "gjennomtrekk" av oppstallører på stallen. Er det, det sier det seg jo selv at noe ikke er som det burde.

Selv ser jeg etter eget sted. Siden jeg gjør jo allt selv der jeg står og må betale for det. Da kan jeg heller ha hestene mine på et eget sted og slippe og betale stall leie.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  17:50:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten min hjemme så jeg slipper å tenke på hvordan stallen er. Men hvis jeg skulle måtte flyttet hesten min på en stall ville de viktigste tingene vært:
-Utegang
-Ridemuligheter
-Hvordan stallen er
-Miljøet
-Pris

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  22:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

stallen er i røyken
pass dere der ass

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Opprinnelig postet av Dubmari

Hvorfor driver du og legger tomme innlegg i gjesteboka mi og kopierer det jeg sier uten og si noe?

Dubmari

Skrevet - 30/04/2007 :  15:20:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Da jeg så på stallplass nå sist, så jeg på boksene, stallmiljø (veldig viktig!), utegang, treningsmuligheter, fòr, Turmulighetene( også viktig for meg)...

Opprinnelig postet av Kristine&Tassen

Gå til toppen av siden

Dubmari

Skrevet - 08/08/2007 :  10:18:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står på den plassen du snakker om.. og har det veldig bra der.bra miljø og ting er veldig ryddig der... Det er enkelt og greit. Alle rydder og ordner det de skal og det bidrar også til et bra miljø... Klart det er ting der og, men det er det alle steder man står.. Jeg kaller det bare bagateller.... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/08/2007 :  19:59:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Står på den plassen du snakker om.. og har det veldig bra der.bra miljø og ting er veldig ryddig der... Det er enkelt og greit. Alle rydder og ordner det de skal og det bidrar også til et bra miljø... Klart det er ting der og, men det er det alle steder man står.. Jeg kaller det bare bagateller....

Opprinnelig postet av Dubmari

Er det også derfor folk flytter derfra fordi de sier eierene er maniske i hodet?
kjenner 4 stk iallefall som har flyttet derfra pluss meg selv pga det.

men klart du ikke vil si noe negativt i fare for og miste stall plassen din.

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.