hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

carambee

Skrevet - 13/05/2006 :  00:34:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Viljejenta: Se der ja. Mye mer avslappet hest synes jeg. Ingen "juksehals" bare pga bittet,men hun går heller ikke imot med nesa i sky:)
Er det ikke lettere å sitte med lange stigbøyler?? nåja, vi er jo forskjellige

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MartineMoor

Skrevet - 13/05/2006 :  08:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Carambee: Jeg syns det er mye enklere å sitte på med korte stigbøyler i trav. Vilje har et flott trav, men hun dumper som et esel. Tror det er fordi det er flatt eller noe sånt. Men de bildene jeg la ut var helt på førsten av økten, når jeg nettopp hadde tatt opp tøylene. Når jeg begynner å trave så lettrir jeg, da har jeg korte stigbøyler. Når jeg går over til nedsittende så tar jeg ned stigbøylene et par hakk..
Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 13/05/2006 :  11:48:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Heggvin og meg nm 05

Opprinnelig postet av Heggvin

Er manen cobbet helt ned? Veldig annerledes, men også stilig. I alle fall gøy å se att fjordingen kan brukes 'på ordentlig'

Opprinnelig postet av NinjaChristin

Tenkte jeg skulle svare for "Heggvin" da hun slitter litt med nett-tilgang om dagen. Ja, manen er klipt helt ned da han har nok nakke og med noen cm med man opppå blir han seenes VELDIG kraftig ut. Heller muskler enn man Ellers får vi takke for komplimenter som stolt tante!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  12:32:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Får veldig lyst på en liten gul en, når jeg ser prakteksemplaret ovenfor her
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  19:52:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du sier noe, Natalie!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  20:32:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding

Siri juni 2005

Siri november 2005

Film frå LA:0 april 2006

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  23:14:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder av meg og Lukas:

Vi rir egentlig sprang, noe Lukas synes er veldig gøy, derfor går det litt fort i svingene :P

Her traver vi ned litt etter sprangen samme dag.. ja, jeg vet, hendene mine hadde så lyst til å fly den dagen Prøver desperat å få ham til å strekke seg litt

Kommenter gjerne! (må få tatt med kamera en dag vi faktisk rir dressur.. ^_^)

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  21:02:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Og så har jeg et par bilder fra æresrunden i LA på stevnet her for en liten tid tilbake!

Det gikk litt fort i svingene!

Redigert for å si at jeg rir normalt ikke sånn! Bare så dere vet det!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 14/05/2006 21:04:33 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  21:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kenzoboy er så herlig!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  22:44:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
I æresrunden skal man jo stå i salen og løpe fort, det er det som er gøy med æresrunden. Nydelig hest, forresten.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  22:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, han er virkelig herlig, og det er Ibbus også

Tusen takk lino, og ja, det var kjeeempegøy!!!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 15/05/2006 :  11:54:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder fra rideskolestevne 6. mai. Det er meg og den beste skolehesten Clinton<3

Ved innridninga

Er ikke så flink ennå da

Redigert av - malinas den 15/05/2006 11:56:59 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  12:11:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Malinas: er det sprangstevne? for dette var en dressurtråd. Bare lurte på det pga korte stigbøyler, martingal, sprangsal osv.. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/05/2006 :  12:25:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ser du noen hindre, Lopke?
hun sier det er et rideskolestevne - altså er hun elev og hesten rideskolehest. Alle må begynne et sted.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  13:02:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Men sjølv på eit skolestemne skal man følge reglementet vilket betyr att martingal ikkje er tillatt.
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.