hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ikke at jeg kan skryte av dressurkunnskapene til hverken meg eller hesten, men jeg vil legge ut noen bilder jeg og Her fra trening idag, 5. juni.

Konsentrerer oss

Trave litt. Jepp, liker å sitte litt godt foroverlent jeg

Også er det greit å sjekke om hesten fremdeles har bein...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:58:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg fant jo dette fantastiske programmet i windows (takket være litt hjelp av folk herifra ): Windows Movie Maker, og da tok jeg jo helt av!

Hun som har Cisco på helfôr rei han på time i går, og resultatet blei omtrent slik som dette (kan muligens ta litt tid og laste). Alltid mye man kan rette på, men han gikk knallbra den timen. Kan tro det var stolt mamma som stod og filma
Han går noe bak lodd på diverse steder i filmen, men hun har fått beskjed om at det er noe han bare kan gjøre foreløpig.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  17:20:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kanonbra, Ragnhild!!! Både ridningen og selve filmen, og Cisco gikk jo kjempebra han
Forstår godt den stolte mammaen jeg

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  18:27:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
dritbra film Ragnhild
du og hesten din passer utrolig godt ilag ser du ut som
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  18:28:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjempefin film Ragnhild! Fine og flinke hesten ;) Hva slags kamera brukte du til å filme?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
fine hesten din Ragnhild :D Ser ut som de passer bra sammen, og det er jo deilig å se når du først har måttet sette han bort :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:56:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hehe, tusentusen takk for masse koselige kommentarer! De passer knallbra sammen, og det er så utrolig gøy å se på dem. Hun rir Cisco åttifire ganger bedre på disse seks ukene hun har hatt han enn hva jeg fikk til på nesten ett år, og det er virkelig kjempegøy å se! Så både hest, rytter og mamma trives kjempegodt!

Jeg har sendt inn mitt kamera til reperasjon, så bruker kjæresten sitt, et Canon Ixus 750. Er ganske fornøyd med det som reservekamera faktisk..! :)
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 09/06/2006 :  21:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm har ikke mange dressurbilder av meg siden jeg starter ikke noe dressur :P Hesten går veldig fint på bakken da, men det er ikke alltid fotografer tilstede ;P men jeg har faktisk et her som jeg synes er ganske fint. Det var vel en ganske pinglete øket trav men men :P

(han pleier ikke å være så anspent som han er der, men vi hadde nettopp hoppet..)

EDIT: Forresten kjempefin film, Ragnhild! :D skulle ønske jeg klarte å lage filmer :P.. Uansett, kjempefin hest =]

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 09/06/2006 21:24:36 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  21:23:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var et flott bilde MonCherie Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  21:26:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kjempefin film Ragnhild! Fin hest som gikk også
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  23:23:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott film Ragnhild!

Likte godt att det var noen stilbilder med

Bare kom med flere filmer!=) Regner med at du har klippet bort en del film, det kan du jo bruke til å lage en film til! F.eks. Til en mer rocka sang

Når jeg bare får noen til å filme meg skal jeg legge ut "dressur" film

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/06/2006 :  08:51:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Fin film og fin hest Ragnhild!
Men satt og irriterte meg over at rytteren hadde henda i fanget. Litt lange tøyler og bred "håndføring". som vnalig er det av egen erfaring jeg pirker. Holdt henda ca der før. Men har skjerpa meg nå. Og jeg merker forskjell. Kan ta mindre tøyletak og jeg kjenner lettere "hvor" hesten er. Er Cisco veldig stor? Eller er rytteren liten kanskje?

Anette: Hesten ser fin og avslappa ut. Mer avslappa enn deg tilogmed men hacken var litt lav synes jeg...? Ligger ikke den og presser på nesebora? Den skal ligge der nesebeinet er, har jeg lært da.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  12:22:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fin film og fin hest Ragnhild!
Men satt og irriterte meg over at rytteren hadde henda i fanget. Litt lange tøyler og bred "håndføring". som vnalig er det av egen erfaring jeg pirker. Holdt henda ca der før. Men har skjerpa meg nå. Og jeg merker forskjell. Kan ta mindre tøyletak og jeg kjenner lettere "hvor" hesten er. Er Cisco veldig stor? Eller er rytteren liten kanskje?
Opprinnelig postet av carambee

Hun har fått beskjed av en annen trener (enn hun hun rir for på videoen) om å samle dem, så det jobbes med ;) Cisco er ikke veldig stor, 164 i mankehøyde, men hun er ganske lav, kan vel tenke meg en.. hmm.. mellom 155 og 160 tenker jeg, så ja
Gå til toppen av siden

Ruffian

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  14:33:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRuffian  Svar med kopi av melding
Tja, dete r vel min tur til og legge ut noen bilde da..

Disse er fra bodil trening, i miden av mai, her rir eg på ponnien jeg er for rytter..

Detta bilde er fra oppvarminga til et dressur stevne i juni i fjor på den gamle fòr ponnien min, her ser jeg veldig my ned..

When life passes you by, RUN.
Redigert av - Ruffian den 11/06/2006 17:26:26 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  15:21:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Anette: Hesten ser fin og avslappa ut. Mer avslappa enn deg tilogmed men hacken var litt lav synes jeg...? Ligger ikke den og presser på nesebora? Den skal ligge der nesebeinet er, har jeg lært da.

Opprinnelig postet av carambee

Det har du så helt rett i Jeg måtte bare bruke et hodelag jeg hadde med (hesten er på beite), så var jeg vel ikke helt flink til å sjekke at alt satt bra
Hehe, er vel enig i at hesten ser bedre ut enn meg... og jeg skjønner at jeg trenger å ri litt for instruksjon snart!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 3.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.