hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:44:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til IbrahimK og picazzo; litt høyere hender:) Og ikke så vide hender, picazzo. Ellers nydelige hester;)
Hege Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:55:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar - jobber med og skal jobbe videre med saken ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  00:01:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Henda lengre opp og nærmere hverandre. Og tomlene opp.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  22:22:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder av meg og Lukas på time i går:

De ble litt store, I know, men orker ikke fikse på de

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  23:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har sett på alle bildene og UTROLIG mange flotte bilder her!!!!

Legger med noen "nye" bilder fra meg

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/06/2006 :  08:36:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hanna: Kjempefin sits! Ser ut som han går litt imot hånda? Ikke lett å få til, men prøv å mykne på handa slik at han også slapper av med tøylenhjelpen etterhvert.

Mye fine dressur-kaldblodser her inne!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:40:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Arissa&wilas: nå er ikke jeg en ekspert, men jeg tror du kanskje burde gi ut litt mer på kandartøylen?!
synes han ser litt "oppsnurpa" ut, men det kan hende det bare er jeg som synes det eller?!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  21:30:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Ja han er litt mot hånden, litt sånn "heeey, ikke ta meg i munnen da!" og slår seg av.. så jeg prøver så godt jeg kan å være lett i hånden, sitter gjerne og rir med bare bittelitt kontakt, men man kan jo ikke ri sånn i evig tid heller.. så vi jobber med det men takk for tips!

carambee

Skrevet - 19/06/2006 :  08:49:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Joda, du kan ri sånn til evig tid. Det er jo det som er målet. Å bare ha lett kontakt:) (hvis det var det du mente da)
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  15:04:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Altså, det vi trener på er at jeg kan ta opp tøylene litt og ha normal kontakt med bittet (dvs ikke helt løse tøyler), uten at han slår opp hodet osv bare jeg tar opp kontakten. Hvis du skjønner. Selvfølgelig har jeg lett kontakt, hater folk som sitter og holder/drar med hard hånd, men man må jo ha kontakt med munnen til hesten for å kunne gi ham en ramme å jobbe i også. Litt vanskelig å forklare, tror vi er ganske enige egentlig, men han har blitt mye flinkere (og jeg også, er mest meg det går på). Men det er jo en balanse man må finne.

carambee

Skrevet - 19/06/2006 :  21:47:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Aha, nå sjønte jeg hva du mente Hanna. Nydelig hest iallefall. Og igjen. Flott sits!

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  21:49:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Tusen takk!! ^_^

Catharina_

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  09:44:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
helt enig lukas er nydelig!!
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  09:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fra Stina & Horton`s debut i lett D 28.05-06

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  01:18:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har lagt ut nokre nye videoer av meg og Siri som rir dressur

Trening 28. mai 2006

Og så det er sagt med ein gang. Veit om mine "fine hender" og mine "fine bein". Jobber med saken. Veldig glad eg har fått meg kamera så eg får sett det ved sjølvsyn. Fysj. Hadde dessuten denne dagen litt korte stigbøyler pga hadde ridd tur i dressursalen.

Hesten er heldigvis på rett veg igjen etter dette.

Det viste seg att ho hadde slått bekkenet skeivt. Mest sannsynleg etter eit fall vi hadde i galopp i ridehallen der vi fauk i veggen.

Var til equiterapeut med henne og fekk bekkenet på plass. Har hatt ein del problemer med venstre sida etter dette, men no er det begynt å løsne (få riktige muskler igjen) og vi skal ut og starte stemne igjen til helga.

Resten av mine videoer kan finnast her.

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 3.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.