hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2006 :  22:09:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har et bilde fra Ann Cathrin treningen som var på torsdag.

I galopp

Bare å kommentere, men jeg vet nok hva dere kommer til å si

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 08/07/2006 :  23:13:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cakeman!

Er det Veslekari og Toftemaia du har bilder av fra dressurstevner? Så det var på Kirksæthers og den grå fjordingen kan vel ikke være noe annet enn en noe yngre utgave av Veslekari, og syns jeg skimtet glassøynene til Tofte i den hesten du rei i hallen...
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  00:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Nokre bilder eg har plukka ut frå film. Meg og Siri Hero trener.

Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 10/07/2006 :  19:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
[img][C:\Documents and Settings\Klara\Mine dokumenter\Mine bilder\Trico\campino.jpg/img] Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 10/07/2006 :  19:28:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
måtte bare se om jeg fikk det til... og det gjorde jeg ikke... Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  10:46:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Enda et bilde fra trening for Ann Cathrin, søndag:

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 13/07/2006 22:00:43 Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  11:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt på sidelinjen men klarer ikke la være. Opalen på Øvrevoll. Dressurgalopphest i ordets rette forstand.

Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:15:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
måtte bare se om jeg fikk det til... og det gjorde jeg ikke...

Opprinnelig postet av ked

Du må først laste opp bilde f.eks på photobucket. Det går ikke å legge inn bilde ved å ta "adressen" fra dataen din.

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  18:25:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Her kommer flere fra meg ( selv om jeg egentlig har "konvertert" )
Rir Kentucky, en spranghest på stallen. Lenge siden gamlingen har jobba dressur men løsner litt etterhvert. Hender jeg trekker opp hælene litt på han, for han er grusomt stor og lang å ri "i hop"

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  20:18:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det Kentucky Jones? :) Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  20:24:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Stemmer! :)

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  00:30:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg og Holter trener lang-tøyle dressur:

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  05:40:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Veldig dårlig kvalitet, men dere overlever nok =)

Kommentarer?

<3 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  14:05:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Irockyou: litt vanskelig å se ja, men du har litt stolsits og det ser ut som du ser ned! Men ellers kan det se ut som du har et godt grunnlag for en god sits:) Bare løft blikket opp og fram (du finner ingen penger i manen!) og få gjerne noen til å jobbe deg i longe slik at du får rettet sjenklene litt lengere tilbake og overkroppen litt mer fram.
Hege Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  15:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Irockyou: litt vanskelig å se ja, men du har litt stolsits og det ser ut som du ser ned! Men ellers kan det se ut som du har et godt grunnlag for en god sits:) Bare løft blikket opp og fram (du finner ingen penger i manen!) og få gjerne noen til å jobbe deg i longe slik at du får rettet sjenklene litt lengere tilbake og overkroppen litt mer fram.

Opprinnelig postet av Hege J

Akkurat det jeg også tenkte
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.