hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Katrine_Sandore

Skrevet - 13/07/2006 :  17:27:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forresten, denne klubben! Har en ponni på fôr som skal bli den beste dressurhesten i verden:D Navnet kan jo være noe sånn "Påveikommende Dressurponnier's klubb" Eller PDPK;)

Opprinnelig postet av Ojdiis

Tror nok jeg kan melde inn pånnis også, i denna klubben

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Destrier

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  21:49:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDestrier  Svar med kopi av melding
Natalie: Dere er flinke. Bra 'sving' over det der. :-)

Hilsen Destrier
www.klassiskdressur.com
Det er de som vet minst som bruker flest ord for å forklare det de mener. De som vet mye, sier det med få ord. (Baucher)
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  21:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Er det ingen som vil kommentere meg da? Nå må jeg syte litt for det
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  22:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Tror det er de færreste bildene som egentlig blir kommentert

Jeg er ikke akkurat en ekspert her, men ser ut som at hesten din jobber godt. Ang. sitsen din kunne du nok med fordel komme dypere ned i setet, det ser ut som du klemmer deg litt fast med knærne og derfor trekker hælene opp. Albuene mer inn mot siden (ser ut som du tar et ledende tøyletak der, kanskje?).

En veldig flott hest du har der, og dere ser ut til å jobbe bra sammen. Lykke til videre!

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 13/07/2006 22:55:27 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  09:46:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Har ikke fått noe på noen av mine jeg heller

Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  21:10:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har et bilde fra Ann Cathrin treningen som var på torsdag.

I galopp

Bare å kommentere, men jeg vet nok hva dere kommer til å si

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Veldig OT men jeg klarer ikke lavær å spørre: Hvor har du kjøpt shabraken din? og hvilket merke er den? Den var sinnsykt fiiin!

Og Kenzo ser kjempefin ut

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  21:24:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg kjøpte den på messa som var i Herning i Danmark i forbindelse med Dansk Varmblods Hingstekåring, og jeg vet ikke hvilket merke den er for det står ikke på den Den er veldig fin ja, men litt dårlig passform.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  21:21:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vil komme med noen kommentarer?

(ups, kan se at salen ligger litt langt fremme :S)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53

Redigert av - MagicHoneyEye den 18/07/2006 21:22:15 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  23:58:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Natalie: Dere er flinke. Bra 'sving' over det der. :-)

Opprinnelig postet av Destrier

Takktakk, synes selv frøkna går veldig fint for tiden

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  19:43:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
MagicHoneyEye: Bilde 1: Bra blikkbruk
Bilde 2: Litt fremoverlent, kan se ut som om at du løsner på innv. tøyle?

Eller syns jeg du sitter pent, prøv å ha en mest mulig stabil håndstilling(Bilde 1: Hånden i fanget, Bilde 2: Hånden langt fremme på halsen).
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  19:56:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding

^ Å. Sitter å ser etter litt småpenger her..

Kommentarer? ;)

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  14:04:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
** Marthemoor **: Rett deg opp i ryggen! Som du sa selv; du finner ikke småpenger i manen til hesten Ellers syns jeg kanskje du har littegranne korte stigbøyler? Men jeg er veldig fan av laange, så det kan være bare meg;) Prøv evt. å ri uten stigbøyler en halvtimes tid, og hvis de kjennes for korte ut når du tar de igjen, kan du salkke dem ut noen hakk. Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  17:32:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Dette er meg og Yrvinter... Dette er de beste bildene jeg har...

PS: altså jeg vet sitsen min er helt ¨på tryne hehe:P

mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com

Redigert av - Linda-hestegal91 den 21/07/2006 10:17:04 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  20:43:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ingen bilder for øyeblikket, men jeg har to filmer fra treningen med Nina Karlsson. De er filmet med digitalkamera, så ikke verdens beste kvalitet.

Trav

Galopp

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 20/07/2006 20:45:13 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  22:27:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Linda hestegal: ser ut som du har den populære stolsitsen

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.