hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 19/09/2006 :  21:04:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
her er bare noen bilder jeg fant rundt omkring på pcn xD Kommenter gjerne litt sits osv.
Skal få lagt inn noen bilder av da jeg red fôrhesten min i dag snart ;)

Håper foresten det går bra med linker :P fant ikke helt ut hvordan man fikk inn bilder her *blond*

http://imageshack.us/?x=my6&myref=http://www.imageshack.us/
Meg og Turbo (dårlig kvalitet)

http://img355.imageshack.us/my.php?image=megogturbo21rv1.jpg
Meg og Turbo (Dårlig Kvalitet)

http://img355.imageshack.us/img355/3373/megoggero11lc9.jpg
Meg og Gero (dårlig kvalitet)

http://img355.imageshack.us/my.php?image=bilde044rr7.jpg
Meg og Ricco

Litt små bilder kanskje =P gjorde dem litt små lår jeg lasta dem opp =/

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  00:41:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Vår alles kjære Maja aka Spoff har sendt meg noen bilder som hun tok av meg og Kenzo på landsstevne på Skauen i august, så jeg legger ut noen av de her jeg! Tusen takk Maja

LA (usikker på hvilken dag, men etter schabraken å dømme tror jeg det var lørdag, og da altså LA:3)

Foto: Maja Farup

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  00:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

LA (usikker på hvilken dag, men etter schabraken å dømme tror jeg det var lørdag, og da altså LA:3)

<klipp>

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Bildene er fra LA:3 på lørdagen ja

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/09/2006 :  09:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hvilken prosent fikk du, Ingvild?
Du rir kjempeflott - det vet du jo. Men du ødelegger en del for helheten ved p titte ned og lene deg for mye bakover.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:00:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tusen takk Lino, hyggelig å høre Jeg fikk 58,4%. Dette var den dårligste dagen min ridemessig, men etter prosenten var det den nest beste. (torsdag 57,3%, fredag 61,3%, lørdag 58,4% og søndag 57,5%)

Ja, jeg er veldig klar over det. Det jeg syns jeg skal rette på her, er frem og rett i ryggen, se opp, luft i brystet, frem med tærne og rett opp håndstillingen. Noe av det har allerede blitt bedre, særlig det at jeg har kommet mer inn i å sitte midt over hesten (men etter å ha "hengt bakpå" en stund føles det nå som at jeg lener meg kjempemye framover selv om jeg sitter helt rett). De andre tingene er veldig vanskelige å rette opp, siden det er blitt vaner. Men det går framover, og det blir mast mye på det på trening

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/09/2006 :  20:00:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, rart det der. Noen ligger bakover, og sånne som meg lener seg fremover. Når vi sitter riktig føles det helt galt,hihi.
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  23:36:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg er også en fremover lener... hehe
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 25/09/2006 :  21:39:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lek overlegen når du rir =P Pleier også faktisk å lene meg bakover i dressuren, vet ikke hvorfor, men syns det er bedre, selv om jeg vet jeg ikke skal sitte der og det ikke er bra for hesten alltid..
Ellers så noen ganger så sitter jeg veldig sammenkrøpa, hvis jeg skal fatte galopp eller noe på en treg og tung hest..
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  23:32:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Heheh! minner meg veldig om meg, det med å sitte tilbake og sånn! Du blir vant til det!
Fram med puppene og tilbake med brystkassa.. Vet om ei som var helt ekstrem i sitsen Hu fikk en ridetime med armene rundt en pisk som ho hadde bak ryggen. Skal funke, men du blir veldig hemmet til å gjøre annet enn å holde henda der

Her er noen bilder av meg og 5 åringen min i Danmark:

Vet han har litt for knekk i nakken der.

Kontra

Og vanlig galopp

Gå til toppen av siden

Eliss

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  20:04:51  Vis profil  Svar med kopi av melding

Meg og Zhahir i trav.

--||--

--||--

Håper dere kan kommentere sits og hvordan hesten går? Hadde blitt veldig takknemlig. (;
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  22:58:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hmm;)
Til Eliss:
Hælene ned, brystet frem og skulderbladene tilbake, sammen og avslappet.
Kan hende det bare er på bildene, men husk å ri hesten også rettstilt og vrangstilt hvis mulig på volte. Vrangstille ut på volte og støtte opp med utvendig foran og innvendig bak. for å få den til å trå innvendig bakbein under seg. ( Men den går jo ganske bra under seg allerde) Bra for balansen og
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  23:32:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eliss; se OPP OG FREM dit du skal! Løft hendene dine litt slik at du du ikke stiver sånn av i armene. Dette vil også hjelpe deg å få den holdningen hestefreek snakker om. Ser også ut til at fotene dine blir vridd litt utover og dermed blir også balansepunktet ditt litt feil.

Men av bildene ser det ut til at du kan være på rett vei, og får du bare rettet opp disse småtingene, vil du kunne sitte riktig så bra! Ellers er det vanskelig å si så mye ut i fra bilder (med fare for å gjennta meg selv). Men tenkt på hvor du har hoften og balansepunktet ditt (finn ditt senter som Sally Swifth ville ha sagt, tror jeg!), du kan komme veldig langt med det. Og husk at når du begynner å rette på sitsen din, vil det føles veldig unaturlig ut for deg til å begynne med:)

Hege Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 30/09/2006 :  16:39:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min kjære Ibbus i fri dressur ;-) Vet ikke helt hvilken øvelse han utøver her, men

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  19:33:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Min kjære Ibbus i fri dressur ;-) Vet ikke helt hvilken øvelse han utøver her, men
Opprinnelig postet av IbrahimK

hihi...galoppiruett?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  22:09:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Hehe : D Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.