hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  01:06:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
Ibrahim er så pen..*sikle*
Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 01/10/2006 :  12:26:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Isåfall er det kontragalopppiruett Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  01:09:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
stilig men hvor er hjelmen din, renate? *kremt*
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Linda_Carmencita

» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  14:07:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fine bilder folkens :)
Her er noen av meg og hoppa mi..

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  15:47:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Linda er jo her Her kommer noen av Roxanne'n min!

Jada. Rir med innspenningstøyler, men de var såpass løse at hun kunne ta hodet opp! *stolt*

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  16:38:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
^T-skjorten og shabracken matcher:p *whee* Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  18:53:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Linda&Ulvi: Var litt morsomt! Jeg er ikke den flinkeste til å gjenkjenne steder... Men er første bilde fra kjøre og rideklubben v/UMB? Er det fra april i år eller? Og bilde to er fra Søndre Aas om jeg ikke tar feil! Hihi Ligner hvertfall veldig! Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2006 :  00:05:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
oj, ja, det ligner på søndre aas ihvertfall! så det ikke før du sa det, men det var jammen morsomt. red der når jeg var liten, første stallen "min"! så koselig, står du der eller linda? hvordan går det der?
flott hest forresten, og roxanne er jo søt

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  01:17:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Dette er meg og den gamle forhesten min... Spranghest, sprangsal og dressurytter =)

Dårlig kvalitet på disse bildene, de er tatt fra en videofilm. Men håper å få noen kommentarer, både på hestens form og min sits.

<3 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  08:43:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
^T-skjorten og shabracken matcher:p *whee*

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Har ikke sett det før nå faktisk. Yeee

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  12:29:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
irockyou; jeg kunne tenkt meg litt høyere hende, blikket mer opp (for du ser at hodet ditt, og da vekte, tipper nedover), og ikke len deg fult så mye tilbake, og prøv å få beina litt lengere bak. Om du trekker en linje gjennom deg, ser du at den ikke er lodrett:)

Det øverste bildet var sånn sett det "beste", men for å gjennta meg selv igjen- det er jo vanskelig å bedømme ut fra øyeblikksbilder:) Veldig fin hest, minner meg om min forrie!

Hege Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  00:50:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Slenger inn noen bilder her jeg av meg og Cheri. Tatt for noen dager siden. Trente dressur uten stigbøyler;) Gikk ikke helt optimalt, men greit nok.
Får bare unnskylde påkledningen: Søndags morgen kl 9 (hadde foringen) er man ikke heelt med og kan man finne på å ri i joggebukse og rosa støvler hehe...

Etter skikkelig regnvær minner deler av banen mer om basseng;) Var faktisk ganske gøy=)

Edit 100 ganger pga fiksing av strl på bildene

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 11/10/2006 01:29:37 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  01:50:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Fant noen dressurbilder til av meg og Cheri

Disse to er fra en kokvarm dag i sommer (06), gikk ikke så veldig bra akkuratt, men tar dem med for det..;) hehe, på det ene går Cheri stygt, på det andre sitter jeg stygt:p

Så har vi noen fra vinter/vår, ganske nylig etter at jeg kjøpte Cheri.

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  17:31:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Skal si det var fin shabrack du hadde! Å støvler. Matchet jo (nesten ) Dere kan jo nesten trene til Sola derby med alt vannet dere får inn på banen! Jeg syns vår bane ser ille ut når det har regna jeg Men flinke dere er! Cheri er utrolig fin!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  18:11:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal si det var fin shabrack du hadde! Å støvler. Matchet jo (nesten ) Dere kan jo nesten trene til Sola derby med alt vannet dere får inn på banen! Jeg syns vår bane ser ille ut når det har regna jeg Men flinke dere er! Cheri er utrolig fin!

Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Ja, satte opp et lite hinder i vannet som vi hoppet, akkuratt som på derbyen=) Kanongøy=) Plasket rundt
Har nettopp fått nytt underlag på banen, før var det aldri så ille, men nå er det helt vann(!)vittig... Det ene hjørnet der samler utrolige mengder vann.

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.