hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  18:14:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Får jeg lov til å komme og trene hos dere? xD Roxanne har plutselig fått får seg at vann er skummelt. Sikkert bare for å skape seg. Hun hoppet jo rett uti vanngraven på Rogaland!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  20:33:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Svalgårds Cheri:
Fine bilder=) Men husk at når du rir uten stigbøyler,må du prøve å få så lange ben som mulig,og fortsatt presse ned hælen;)

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  09:36:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding

Vet jeg ser mye ned ..

Kommentarer? :)

Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  10:22:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Du har en fin sits! Det eneste jeg ser ut fra bildene her, er at du bør korte opp tøylene og samle albuene mer mot kroppen. Hendene skal være en håndsbredde fra hverandre, tommelen på topp. Ellers ser det pent ut:)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  12:42:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
citat:
Så fine bilder folkens :)
Her er noen av meg og hoppa mi..

Ursprungligen skickat av Linda&Ulvi

Næ, bilder fra momarken jo hehe :) Tror jeg så dere faktisk hehe. Jeg jobba i en av stallene der oppe da se.

mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  15:20:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Takk for kommentar!:) Hvordan syns dere hesten går?
Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

SiljeGården

» VIP

Skrevet - 17/10/2006 :  13:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei:)
synes dette ser veldig bra ut, mn synes skuldrene dine er litt for langr fram?! prøv å ta skuldrene tilbake og brystet frem:)
mvh silje
Gå til toppen av siden

SiljeGården

» VIP

Skrevet - 17/10/2006 :  13:45:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei:)
synes dette ser veldig bra ut, mn synes skuldrene dine er litt for langr fram?! prøv å ta skuldrene tilbake og brystet frem:)
mvh silje
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  18:22:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
fine bilder Svalgårdscheri! :)

Men syns du lener deg litt mye frem på noen av bildene, litt mer tilbake med overkroppen og frem med hofta! løft blikket. På noen av bildene uten stigbøyler er beina for langt fram, og du får noe stoltsits. Hælen ned, spre tærne og la de peke oppover :)

tøffe støvler! :P

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 23/10/2006 :  17:30:11  Vis profil  Svar med kopi av melding

Veet jeg har litt problemer med hælene og sitsen min. Vet også at stigbøylene mine ser enormt korte ut, men kappene til salen er unormalt lange (dressurshabrack i str. full er for kort.. :/) og da ser de kortere ut. Hvis jeg har de lenger mister jeg stigbøylen hele tiden.
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  22:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Her er billeder fra NM for Hold 2006 på Lykseth Gård. Det er spoff der har taget billedene.

Ekspert gangarten hennes!! Min elskede Mille...<3 Foto: maja Farup

-- > Mille og meg!! Foto: Maja Farup

--> oops Mille løper litt.. Her holdt hun nesten på å eksplodere... Foto: Maja Farup

Oss to i starten av en diagonal!! Foto: Maja Farup

Skauen tok bronse!!! Her er hele holdet... Foto: mamma

O.T: Nå skal vi forresten snart flytte litt på oss igjen. I begynnelsen av desember flytter vi til Hasse Hoffmann!!! Gleder oss!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  23:14:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding

Meg og Western varmer opp før vi skulle hoppe.. I slutten av april.. Bra sits med sikkerhetsvest=umulig..

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

xxMartiine

» VIP

Skrevet - 01/11/2006 :  08:25:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns det der var fine bilder jeg, western viking! Du sitter fint til å ha en sånn sikkerhetsvest på deg(jeg har lik og jeg SLITER med sitsen når jeg bruker den!) Fin hest å =) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  08:35:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
O.T: Nå skal vi forresten snart flytte litt på oss igjen. I begynnelsen av desember flytter vi til Hasse Hoffmann!!! Gleder oss!!

Opprinnelig postet av Amillion

HELDIGGRIS!!!!
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  11:12:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syns det der var fine bilder jeg, western viking! Du sitter fint til å ha en sånn sikkerhetsvest på deg(jeg har lik og jeg SLITER med sitsen når jeg bruker den!) Fin hest å =)

Opprinnelig postet av xxMartiine

takk og takk ser no at hendene mine ikke er der de burde da, men det er jeg også fullt klar over

<3 Western <3

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.