hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  01:25:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt utenom det vanlige "dressurbilder" og dessverre uten hjelm
Men kom gjerne med kommentarer på sits osv

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 08/11/2006 :  15:48:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Åååh, Renate da, det er så vanskelig å kommentere når folk rir så rart.. ;) Hihi.

Ingen sal, ingen hodelag, ingen tøyler å holde i- Then what? ;)

Synes forsåvidt du ser mer avslappet ut på disse bildene enn i "ankyen" din, og jaggu gjør ikke O-store dressurtraver det også? Og så Galloperer den jo? Lukter det LC her snart? =)

Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  17:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
Horton & Renate: Helledussen.. Der har vi jo forbildene mine, jo! =) dere er utrolig flotte sammen. Ser ut som dere slapper av 100% med hverandre, gid hadde alle hatt ett sånt forhold til hesten sin :) Horton er jo vanvittig vakker, ser IKKE ut som en Varmblodstraver, i det hele tatt.! :)

Vil bare ønske dere lykke til videre, jeg tror nok at dere kan gjøre det veldig bra sammen!! :)

Klem fra Catharina & Asgrim Svarten, En kommende sprangstjerne;)

Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  18:28:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Oh mi gaaad! Det så bare heeelt sinnsykt ut. Den dagen jeg kan ri ponnisen min sånn ass! Da skal dere bli bomb med bilder xD
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  20:02:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åååh, Renate da, det er så vanskelig å kommentere når folk rir så rart.. ;) Hihi.

Ingen sal, ingen hodelag, ingen tøyler å holde i- Then what? ;)

Synes forsåvidt du ser mer avslappet ut på disse bildene enn i "ankyen" din, og jaggu gjør ikke O-store dressurtraver det også? Og så Galloperer den jo? Lukter det LC her snart? =)

Opprinnelig postet av LisaFi

Hihi ikke sant;o)
Jepp veldig mye mer avslappet her enn i "Ankyen", føler i større grad at jeg får fordelt signalene fra setet litt bedre uten sal - ergo det påvirker også "O - store"( dessuten er dette såååå mye mer moro for oss begge)
Og jada, går alt etter planen så lukter det både LC og LB til våren igjen

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  22:12:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Renate: Kule bilder!!!!

Her er noen flere fra meg og Amillion, fra sommerens tur til Norge!!!

Lørdag 29.07.06,

Amillion, hode! 29.07.06 Skauen GP

Skauen GP 29.07.06,

Skauen GP, 29.07.06

Skauen GP, 29.07.06

Dett er bilder fra lørdagens FEI's kür for UR. Mille og jeg red inn til vr første seier i år...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  23:44:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
Amillion: Gratulerer!! Rå lekker hest du har. :)
Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  00:06:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hanne: Thumbs up

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  00:48:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Masse gratulasjoner til deg, Amillion
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  12:26:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Tak skal i ha'!!

Ja, rå lækker er ordet... Tak!!

Er ret vild med hende selv

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  12:41:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
er du begyndt at skrive dansk nu? :) flot!! Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  17:50:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeps Lopke..;)

Jeg prøver ihvertfall... Er ikk alle ord der sidder endnu, men det kommer sig.. Og det går sgu helt af sig selv.. ;)

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  20:36:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeps Lopke..;)

Jeg prøver ihvertfall... Er ikk alle ord der sidder endnu, men det kommer sig.. Og det går sgu helt af sig selv.. ;)

Opprinnelig postet av Amillion

Kanon!!! I LIKE!!

Bare sig til hvis du vil have lidt hjælp... Går du i skole i DK også??
Jeg kommer forresten fra Randers. Hvis du ikke bor så langt væk fra østjylland, og det gør du vel garanteret:) men så ku jeg godt stikke forbi en dag jeg var hjemme..

Hygge dig i det flade land.. og fortsæt med den flotte ridning du har gang i. Det er altid spændende at se dine billeder :)

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  21:54:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Tak skal du he'..

Nej går ikk i skole, arbeider kun.. Men har nodle gode "lærere" her, til at lære mig sproget. "Nu som du har været her så lang tid, er det vel på tide at lære sig dansk, Hanne"
"Hvornår skal du til at tale dansk, Hanne"

Det er komentarer jeg hører hver evig eneste dag her nede, så nu bliver jeg sgu nødt til at lære det..;)

Og jeg spør gerne hvis jeg lurer på noget...;)

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  21:54:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Tak skal du ha'..

Nej går ikk i skole, arbeider kun.. Men har nodle gode "lærere" her, til at lære mig sproget. "Nu som du har været her så lang tid, er det vel på tide at lære sig dansk, Hanne"
"Hvornår skal du til at tale dansk, Hanne"

Det er komentarer jeg hører hver evig eneste dag her nede, så nu bliver jeg sgu nødt til at lære det..;)

Og jeg spør gerne hvis jeg lurer på noget...;)

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.