hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klærne på stevner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Klærne på stevner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

moi

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  12:28:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Ok, på mange stevner skal man ha sånne hvite ridebukser og svart overdel med hvis shorte inne +++++++
ÅÅÅÅÅÅ Hvorfor skal man ha så mye dyre ting?? Er d bare for å matche på disse stevnene?? Man hopper jo like bra med hesten selvom man ikke må ha på seg disse klærne som koster så mye...
Ok kanskje mange av dere er uenige her men jeg synes d er utroilig teit hvis d er bare for å matche hverandre for at d skal se fint ut!!!

Redigert av mix1 den 14/05/2003 15:28:17

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  12:45:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er fordi du skal se fin ut, og definisjonen på fin innen f.eks. sprang er å ha rene hvite/lyse ridebukser, en mørk/rød ridejakke som ikke gjør at du ser ut som en potetsekk og ridestøyler for å se ennå litt finere ut .

I de laveste klassene må du ikke ha alt dette. Du kan lese i reglementet om hva som er lovelig eller ikke. Men starter du mye er det å anbefale likevel.

Reglementet finner du på Rytterforbundetssider.

--
spoff
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  13:30:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg rir med konkurranse klær :) føler meg ekstra god da! hehe.. neida..
Men, de trenger jo ikke å være så dyre da! det spørs hvor du kjøper dem, du trenger ikke akkurat å kjøpe siste skrik til 2.000...
Jeg har ei kjempegod hvit helskinnbukse, og den kosta bare 300.. og konkurranse jakka kosta 700 den! røverkjøp?

Du trenger jo ikke å kjøpe helt nytt utstyr heller! Det er nok av ryttere som enten har sluttet å konkurrere, eller blitt for store til
konkurranse klærne sine! De kan du få til en rimelig pris!

selvsagt går jeg med dem for å se litt fin ut! Har brukt vanlige rideklær på stevner også, men jeg vil gjerne ta meg ekstra godt ut! :)

Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  22:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det neon som veit om man MÅ ha hvit ridebukse på konkuransser? Har nemlig hørt at man kan ha beige... Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  23:19:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Man kan ha beige ridebukse tror jeg. Har selv hvit ridebukse m/kneeskinn, og en litt fin klubbgenser. Det er helt greit syntes jeg. Som Anne sa, man trenegr ikke de dyreste klærne;) Nypussete ridestøvler er jo fint da;)

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  09:09:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har nettopp begynt å konkurere seriøst.. Har nå fått meg ridejakke,og hvit ridebukse. Jeg kjøpte ridejakken brukt,for kun 500 kr,og den så akkurat som ny ut! Ridebuksen kjøpte jeg også brukt for KUN 100 kr.. Kan fint få billige,men gode ting!
Du kan også konkurere med beige ridebukse ja...
Er også enig med anne,spot,og gina,at du tar deg lixom bedre ut,enn å komme der å se ut som et "nerd",når alle de andre har d lixom!
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  11:23:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en billig hvit bukse på hooks
og kjøpte brukt stevne jakke til 100kr.
så det finnes noen som selger ting billig..
og det er stilig med konkuranse klær
jeg føler meg ordentlig da.... ;) kooz godtfred
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  23:17:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Som mange her sier.. Kjøp brukt! Akuratt konkurranseklær kan være veldig grei og lett å få tak i brukt også. De er gjerne ikke så slitt siden de ikke brukes så ofte. Mange som skaffer seg flott antrekk, og vokser fra det etter bare et par stevner.

Ellers kan man kjøpe billig på Hööks eller Börjes (i Sverige, og sender ikke til Norge. Men du kan bestille til nærmeste postkontor på grensa og hente pakka der). Og så hender det av og til at hestbutikker har tilbud da. Selv kjøpte jeg kremhvit ridebukse med helskinn for 500kr, helt ny. Flaks..

--
spoff
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.