hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny hjelm.. noen anbefalinger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Ny hjelm.. noen anbefalinger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  23:59:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har IRH og er kjempefonøyd
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/04/2006 :  12:34:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har iallefall Stall Frisk tilbud på Euro-lite-hjelmene til bare 650,-!!!
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  21:10:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
CASCO! Beste hjelmen jeg noen gang har hatt. Kjennes ut som luft å ha på, god ventilasjon, kan stilles inn og tilpasses på flere steder, sklir ikke, klemmer ikke, foret inni kan taes ut og vaskes.... Kjempehjelm (så får det heller være at den ikke er så pen at det gjør noe;) )

Jeg fikk noen til å kjøpe den for meg i Tyskland for 1300 kroner, vet ikke hvor og om den selges i Norge.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 19/04/2006 :  16:24:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bestilt meg en eurolite jeg....kommer i posten ila uken!
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  15:09:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Jofa sikkerhetshjelm er virkelig og anbefale! Ser ikke så verst ut, ikke fløyel og med ørebeskyttelse :D
http://www.noas-shop.dk/images/thumbnails/jofa-100x100.jpg

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/04/2006 :  23:12:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jofa sikkerhetshjelm er virkelig og anbefale! Ser ikke så verst ut, ikke fløyel og med ørebeskyttelse :D

Opprinnelig postet av TexasRauen

Den hadde jeg faktisk IKKE ridd med!!! Pottehjelmer er til nybegynnere på rideskolene er min mening.....

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/04/2006 :  08:22:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Den hadde jeg faktisk IKKE ridd med!!! Pottehjelmer er til nybegynnere på rideskolene er min mening.....

Opprinnelig postet av TORHILD

HVA???
Sånn hadde jeg faktisk i mange år i min "ungdom".. På den tiden var det den beste sikkerhetshjelmen på markedet (DK) meen.. jeg ble kanskje mobba litt for den og da.. typisk mamma å kjøpe sånt!!
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 21/04/2006 :  11:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av TORHILD

Min kjære foretrekker dem, selv om jeg synes de er grisestygge. Hver sin smak

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  14:31:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har en Casco hjelm, og den liker jeg veldig godt. Men det eneste jeg syns er litt dumt med denne, er at det er litt tungvint å justere hakereima godt, for man må skru på knotter, fjerne borrelåser og feste reima i noen sånne hakk for hver eneste gang! Og den forandrer seg ofte fra hver gang jeg rir, kanskje fordi jeg henger den opp så den blir litt dratt ut, eller for at noen tjuvlåner den?

Men den er utrolig behagelig å ri med, man blir ikke svett og klam under den i det hele tatt, og justeringen rundt hodet er kjempepraktisk

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

GPA

Skrevet - 26/04/2006 :  22:43:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
IRH! På det varmeste! Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  00:58:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Da er ny hjelm innkjøpt!! det ble en euro lite.. men ikke den vanlige med grå vent og svart fløyel.. den er svart og grå med mørkgrå vent.. skal ta bilde siden..

takk for mange gode forslag!!!

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Caroline-Spyder

Skrevet - 12/03/2007 :  20:35:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
GPA Pikeur ;) De er kjempegode, og holder kjempebra! Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  16:17:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er kjempefornøyd med gpa'en min=) absolutt verdt pengene=)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.