hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem hilser du på, og hvorfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hvem hilser du på, og hvorfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  11:16:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
hilser på alle untatt de som gasser på når de kjører forbi! Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 18/05/2006 :  12:30:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hilser på så godt som alle jeg, spesiellt de med hunder. Har hørt no sånn som at det roer hunden at eieren viser seg fortriolig til ting den kan være litt skeptisk til. Syns og det er litt koselig jeg da. Dessuten så rir jeg den peneste hoppa i hele Bergen så det skulle bare mangle!!! ;)

Har hatt noen år uten hest til fots i skogen og må si at det faktisk virker utrolig blærete og ikke hilse på fotgjenere på tur iallefall når man liksom står og smiler og smiler og er så klar også får man ikke et nikk engang... Kjipe greier...

Stopper ofte opp og hvis noen er interessert i å slå av en prat eller klappe hesten.

Unntaket er jo disse syklistene og bilistene som kommer i 120... Da har jeg nok med og holde hesten. De hadde jo ikke fått det med seg om man hilste uansett...
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  12:55:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Som de fleste andre her smiler jeg og nikker, sier dessuten ofte "hei" med en munter tone når jeg er på tur. Bilister får også et nikk, med mindre de raser forbi! :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  19:25:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hilser på dem jeg kjenner og de jeg liker. Bor i en liten bygd der "alle kjenner alle" og da er det alltid noen man heller ønsker å kjøre ned enn å smile og hilse til.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  01:29:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hjemme hilser jeg på alle, men oppi Bergen smiler jeg kanskje litt, og det blir med det hvis de ikke sier hei eller noe som helst. Liker aldri å hilse med ord til villt fremmede, aner ikke hvorfor. Men har i grunn tenkt litt på det, siden alle hilser sånn, så er det vel normalt ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  08:07:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på ALLE jeg møter. Mye pga at det er høfflighet og for å gi turgåere og ikke hestemennesker et positivt bilde av ridende ol...
De fleste hilser tilbake og smiler..

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 24/05/2006 :  21:51:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Smiler til alle jeg møter, hvis folket smiler tilbake sier jeg hei oxo...desverre endel sure ryttere omkring, gidder ikke hilse på dem når de er så gretne... men hilser på alle andre da:P
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  10:52:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
hilser på de fleste :)
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  13:40:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hilser på alle :)
Therese
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  16:05:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på alle jeg møter. Ofte prater jeg litt også :) De fleste hestene rundt her er brune, kjedelig travere, og da synes folk det er spennende å se en rød hest med hvit man og hale :p
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  16:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hilser som oftest til de jeg hilser på hver dag og hyggelige billister/turgåere + andre ryttere som vi møter i ny og ne :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:07:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hilser på så og si alt og alle:) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  00:31:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hilser på alle
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:44:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg hilser på alle. Nikker smilende til bilister som viser hensyn, stopper for en prat med kjente og for folk som vil hilse på hestene.

SMIIIIL TIL VERDEN OG VERDEN SMILER IGJEN

AnnEttE Og hEffALOmPen

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  00:00:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg smiler og hilser på fotgjengere, stopper opp og gir dem god plass til og passere hesten min. Mange har kommentert dette veldig positivt
Ellers så hilser jeg og smiler til bilister som viser hensyn i trafikken og hilser på kjentsfolk så klart.

Blir lite hilsing på mopedister siden de fleste her borte elsker og gjøre hva de kan for og skremme hestene...
Men stort sett prøver jeg og være så positiv som overhode mulig mot møtende, slik at vi med hester kan bli godtatt i miljøet i bygden vår..

( *Skogli_Western_Riders* Du har missforstått litt, det heter :
Smil til verden og verden spør hva f*** er det du flirer av???, hehe )

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.