hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Langtur Rena-Lillehammer/Birkebeinern
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Langtur Rena-Lillehammer/Birkebeinern
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lyngen

Skrevet - 11/08/2006 :  12:12:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har i ett par år lekt med tanke på å ri Birkebeinern fra Rena til Lillehammer.
Har hytte på Rena og kjenner flere lokale som nå skal skaffe meg ordentlige kart over området.
Men dette er jo kjedelig å gjøre alene.
Så er det noen andre som hadde syntes det kunne vært gøy å være med?
Må evnt gjøre det til våren(mai-Juni), siden hesten nå nettopp har kommet hjem fra beite og ikke er helt i form til en slik tur

LisaFi

Skrevet - 12/08/2006 :  22:40:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Det høres artig ut! Men får man lov til å bruke løypa til hest? Det går jo bl.a et sykkelritt over der også....? De er ikke redde for at det tråkkes opp etc, da? Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  13:44:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja jeg vil være med
Jeg er fra Lillehammer og foreldrene mine bor rett ved hestesenteret på birkebeineren. med både overnatting og beite til hest om det trengs.

Men må vel kanskje, som LisaFi nevner, sjekke om det er lov først..

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  05:32:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
vil også være med:P
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  09:48:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hvor gammel tror dere hesten må være da? Holder det at han er 4, eller er han for ung? Hvis han er gammel nok, vil jeg også være med!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  11:10:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg og, jeg og! :-) Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 21/08/2006 :  09:44:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sykkelrittet har jeg skjønt går på litt andre veier, ikke bare bare å sykle over så mye stein som er i løypene.
Har ikke fått kart enda, og må prate kjentfolk og grunneiere. Kjipt å komme halvveis, så må man snu, for der får vi ikke ri..

Som sagt, for min del er ikke dette aktuelt før til våren, da hesten kom hjem fra beitet for 2 uker siden, og om ett par uker begynner jakta, og så kommer frosten...
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  10:19:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje jeg skal låne gammle hesten min å slå meg med, han er vant med å gå lange turer i fjellet. Hmm dette skal jeg tenke litt mer på Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.