hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - horsemanshipbilder:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 horsemanshipbilder:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  19:53:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jo det var nok det, men hva slags bilder da egentlig??
Altså, om ikke de bildene som **Sofie** la ut er bilder av NH-trening, hva er det da slags bilder en kan legge ut her?..
Selv syntes jeg de var kjempeflotte og viser godt hvordan hun trener. Men det er jo ganske kjipt og legge ut liknende bilder om en bare skal få pes..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  20:24:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Venter spent på flere bilder jeg da :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  23:19:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
*venter spent på bilder,NH eller ikke!!*
http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  20:09:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på 2 horsemanshipkurs. Et med Ole Johansen ifjor sommer, og et forrige helg med Peer Werner Vogel. Ligger bilder i galleriet mitt; s.16-18(kurset med Ole) og s.27 osv..(kurset med Peer, har ikke fått lagt inn alle bildene enda..)

Edit: kan jo legge med en liten smakebit..

Peer W. Vogel og Prins

Redigert av - SøbergPrinsen den 09/06/2006 20:11:47 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  01:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig hest

Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  11:29:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
kjempefin! endelig kom det BILDER Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  20:51:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kjempefin! endelig kom det BILDER

Opprinnelig postet av Preston

Enig kom med flere, dere som har:)
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  22:27:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Må bare slenge inn et bilde av de sekundene Lita sto på presenningen uten at jeg sto ved siden av henne og sa at det ikke var farlig... Prøvde å ta bilde av henne med presenningen på ryggen også, men med en gang jeg gikk et skritt tilbake så skulle hun følge etter. Og da ble hun over noe som rørte seg på ryggen, og jeg måtte slippe kameraet og konsentrere meg om hesten istede...

Film.
Hennes første tur over presenningen. Den var meget skummel plutselig (Hun har ikke reagert slik før. Men det var lenge siden sist...), så hun hoppet rett over og rev tauet ut av hendene mine. Og bråstanset rett etterpå, noe som ikke vises på filmen. Skjønte ikke helt hvorfor jeg slapp tauet

Mvh Tone Kristin og Lolita

Edit for å legge til filmen.

Mvh Tone Kristin

Redigert av - ToneKristin den 10/06/2006 22:41:50 Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  01:39:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og jeg som håpet på å få se bilder av folk som trener hestene sine til å stå på presenninger, paller, jobbe løs, osv. osv. Og så ble det bare enda en masetråd av folk med alt for mange meninger om ditten og datten

Kjekt å se noen bilder omsider da!
Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  14:48:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
Dette har kanskje ikke så mye med nh og gjøre,men syntes han er så urtolig søt når han gjør det(han gjorde det forran en haug med folk,men de står bak i bildet.det var på rideleier)På bildene hadde jeg en liten gulrotbit i hånda som han gikk etter,men nå kneler han uten det også=)

Henriette=) Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  20:48:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
korr arti

dette er ett bilde fra NH kurset m/ Bjørn braaten, Thor Harald (?) og en fyr til!
ganske gammelt, noen år siden dette.

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

htj

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  20:38:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehtj  Svar med kopi av melding
hm... Jeg liker ikke taugrime... Og det er det jeg forbinder nh med. Det virker som at den er laget for å trykke på spesielle plasser der hesten lett gir etter, å d virker ikke som at det er det de som driver med nh vil oppnå. Har sett mange bilder der folk har bundet hestene i taugrime, tenk hvor vondt det blir da, hvis hesten får pannikk å rykker seg bakover...=/ men er ikke imot horsemanship da:p Men for meg så virker det som om over hallparten av de som "driver" med horsemanship har missforstått det... de tror at mandag , onsdag og fredag trener jeg horsemanship, og resten av dagene slår å rykker jeg hesten min....men dette er bare mitt syn :p Men samtidig er det mange som er veldig flinke og da^^
Touch your horse with your hart and put your hart in your hand=p Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  21:07:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er merkelig... Hesten min har aldri blitt trent i horsemanship det har ikke jeg heller. Kan slenge pressenning over henne og hun både skritter traver og galopper over den. Hun kan følge etter meg. Jeg kan ri henne i grime og leietau også noen ganger uten noen ting (selv om hun da liker best og gå der hun selv vil). Allikevel kan jeg ikke si at jeg har trent noe horsemanship med hesten min.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  21:18:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husk at du ikke trenger å trene spesielle ting i NH for å få et godt forhold til hesten din!
Du har tydeligvis gjort det som falt deg naturlig i behandling av din hest, og dermed har dere det bra sammen.. :)
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  14:05:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ja. Det er jo det viktigste Syns det er bra dere driver med NH. Tenker på hesten og sånn. Stå på og lykke til videre
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.