hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - nøkking og kasting på hodet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 nøkking og kasting på hodet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

IdaogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  22:37:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ei venninne av meg sin hest nykket enomt med hodet sitt hun startet med dette som 2 åring. De raspet tennene trakk ut noen ulevtenner osv. Men ingeting hjalp de kjørte henne med og uten bitt men hun ristet like mye. Hun måtte bruke martingal på henne da hun rir henne. Denne hesten er nå 4 år gammel. Venninnen min har prøvd alt, men for noen mnd siden så prøvde un kiropraktor. Da viste det seg at hesten hadde en del låsningen + hun hadde hatt hodepine i vel 2 år. Som 2 åring hadde denne hesten et stykt fall men ingen vertinær fant noe skade på henne.
Hun nykker forsatt på hode, men det er pga det har blitt en vane selv om hesten er frisk og myk som en katt.
Håper du finner ut av hesten. Men martingalen hjalp litt venninnen min sin hest med å nykke men hun ble ikke helt kvitt det. Men sitte hun fart på hesten så stopper hun å nykke..

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=10993&galleri=show&side=10 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.