hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Egendefinert insektsspray
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Egendefinert insektsspray
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Torpedo

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:12:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har erfart at ikke eddik funker så bra på min hest, men tjære (..som egentlig brukes til båt) er perfekt! Det er 100% sikkert at fluene ikke setter seg der da. Det er ikke skadelig! Vetrinæren min anbefalte også å bruke det da hesten min hadde ett sår for ett år tilbake, så det er helt ufarlig!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  23:44:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har erfart at ikke eddik funker så bra på min hest, men tjære (..som egentlig brukes til båt) er perfekt! Det er 100% sikkert at fluene ikke setter seg der da. Det er ikke skadelig! Vetrinæren min anbefalte også å bruke det da hesten min hadde ett sår for ett år tilbake, så det er helt ufarlig!

Opprinnelig postet av Åssmo

På sår ja, men litt dumt å kline hele hesten inn med tjære! En rullerunde, og hesten ser ut som en vandrende høyball

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  12:39:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
eddik og tjære hører ikke sammen med min hest.. Smører egentlig kun ting på som jeg kunne brukt på meg selv..

Tjære til båt er sterke saker, uansett hva dyrlegen sier.. nei takk!
Gå til toppen av siden

Helene94

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2009 :  20:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hooks.no/product.aspx?productid=820829&deptid=93&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Den her stinker ihvertfall tjære .. Brukes for å holde fluene unna, tror den brukes på sår også .. er ikke helt sikker.
Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2009 :  22:41:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
fikk et tips av ei venninne - men har ikke kommet så langt til å ha prøvd selv;

hjortetakksalt (hornsalt - gul liten boks i bake-avdelingen på matbutikken)blandet med matolje. Skal visstnok være saker...

Selv bruker jeg Absorbdine UltraShield. Eller hvordan det nå ble med bokstavene der...heh...

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.