hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steder?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Steder?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  23:51:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det stort sett på østlandet dette konkurreres i? Vet de har/hadde feltrittsbane på Rauland (Telemark) men det er likevel alt for langt øst for oss som bor helt ved kysten av vestlandet. Er det noen skikkelige baner noen steder på vestlandet (da tenker jeg ikke på veltede tre-stammer og andre hjemmesnekrede baner, men baner hvor man kan starte stevne)?

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  09:49:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
nei, Torhild, d er nok ikke en eneste godkjent bane for feltritt på Vestlandet... =( Eller, de har jo bygd en knøttecup-bane på Nordfjordeid i anledning fjordhest-NM, men om den kommer til å bli brukt, d vet jeg ikke.....
Så, nei, ingen baner for konkurranse-bruk på Vestlandet =(
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  22:18:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så da er det bare å flytte til østlandet.. Det er her det skjer!!!
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  00:19:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ler! Ja, jeg har et mannfolk som ønsker å flytte hjem til Skien om noen år sier han. Han påstår det blåser og regner så mye her på vestlandet.... PØH! Hørt sånn tull??? *ler*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  02:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan bare våge... :) Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  03:07:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ja, det lurte jeg også på! Om det var noen feltrittsbaner på Vestlandet!
Fint at noen kom på å spørre om det her på mix;)
Men ser nok ikke ut til at det er noen Skikkelig synd, har kjempelyst å trene og konk. i feltritt. Virker som det er ganske stor interesse for det, syns godt "de" (?) kunne bygd noen terrengbaner for oss i vest også... Så lenge det er interesse for det mener jeg!

Så jeg får vel flytte til østlandet da, en vakker dag, og oppfylle drømmen Og slippe regn og vind
Er nok flere steder med hjemmesnikra baner, men det blir liksom ikke helt det samme...
Har hørt noe om at det er en bane ved Evje, vet ikke om det stemmer da, men det er uansett en del timers kjøring for min del...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 19/07/2006 :  18:11:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Hei, nei eg veit ikkje om noen her på vestlandet. Vi har reist til Rauland, men så er det berre eit par timar dit for oss: rett over fjellet (Haukeli). Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  23:09:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, det er terrenbane i Evje, de pleier å ha 1 landsstevne i året.. Hakke vært der, men det er klasser opptil CNC*.
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Pony Power-R

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  14:32:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg rir selv på banen på evje... det er en suuper bane.... Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  15:38:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hadde ogsåhatt lyst til og prøve meg på feltritt. Ikke noe stort. Bare småstevner. Men så var det jo lite med baner da=(
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.