hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fy f**....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fy f**....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  18:58:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det feiler folk som skader dyr på den måten! perverse gamle menn som har vanskelig m å få seg noe bør heller finne seg et tre!

Synes sånne folk skal kastreres, en liten bot er ikke godt nok! I tillegg bør de legges i tvangs trøye!

Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  19:12:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og du som kaller deg Birreogvickie tenk litt på hva du uttaler deg om! Dyresex e GALT uansett om dyret lider el ikke! en prinsipp sak! Hadde du likt om noen hadde hatt seg m hesten din kanskje??

ikke personlig ment, men tenk deg om før du skriver sånne syke ting! Vi er flere som reagerer på måten du skriver på!
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  19:16:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Må si meg enig med annieogstirnir om hvordan du uttalte deg Birreogvickie. Dyresex er galt, om dyrene gjør det frivillig eller ikke.
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?
Redigert av - missixty den 24/07/2006 19:17:50 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  19:34:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og du som kaller deg Birreogvickie tenk litt på hva du uttaler deg om! Dyresex e GALT uansett om dyret lider el ikke! en prinsipp sak! Hadde du likt om noen hadde hatt seg m hesten din kanskje??

ikke personlig ment, men tenk deg om før du skriver sånne syke ting! Vi er flere som reagerer på måten du skriver på!

Opprinnelig postet av annieogstirnir

Jeg tror du kan slappe helt av, Birre&Vickie er ikke FOR dyresex i det hele tatt, hun stilte spørsmål ved om dyrene led eller ikke...
Hun er en veloverveid dame med sunn fornuft og om du ser innlegget hennes som provoserende, ja... hun kan være det også

HUN har ikke skrevet eller gjort syke ting så jeg synes du også kan passe på hva du skriver. Det ER lov å diskutere ting, om du føler det støtt av det eller ikke det får bli opp til deg...
Jeg er sikker på at 99% av alle her inne er mot dyresex (statistisk sett) og det sier seg jo selv at det skaper ingen debatt, hun fant bare en annen vinkling og dermed BLE det debatt

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  20:09:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var godt å høre:P Hørtes litt mistenkelig det hun skrev:P og nei, eg ble ikke støtt;) ikke for å være frekk (nå diskuterer vi, så det er lov å si meningen sin) men det går an å formulere seg på en annen måte, for hennes egen del såklart:P folk begynner nemlig å lure;) Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  20:13:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Var vel kanskje en merkelig måte å formulere seg på. Greit nok at det kanskje ikke var en ordentlig debatt og at hun gjorde det for å "sprite" opp litt, men jeg må ærlig si jeg begynte å lure kraftig på denne jenta da jeg leste det hun hadde skrevet. For håpe for dyrene hennes sin skyld at hun er helt imot dyresex
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

*Katrine&jeppe*

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  20:17:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Jeg er ganske så eni med AnnieogStirnir! Det er ganske så gale altså:p og det er galeuansett om hesten liker det eller ikke!!!! og ikke minst horibelt:p*grøøss* til Birre&Vickie: Jeg må si atdu formulerer deg dårlig, for det virker som du er for det:S Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  20:39:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud da for en heksejakt??

Er 100% sikker på at dere kan ta det heeeelt rolig :) Birre er ikke slik. Og jeg er helt enig med henne at det sikkert ikke gjør vondt på en ku eller en hest som sikkert er vant til litt større utstyr en en teit kåt mann kan prestere. For å si det slik, en hestetiss er jo litt større en en mennesketiss ikke sant?? Så hesten har sikkert ikke vondt.. Ei heller kan man tvinge en shettis eller en hund til å bedekke om den ikke er erigert.. Sånn er det bare. MEN uetisk og ekkelt, det er det.
(og nå mente jeg alm dyresex, ikke hvor de skjærer i kjøttet, for det gjør jo selvfølgelig vondt)

Det var en debatt om lov, paragraffer og straff eller ikke. Ikke om det var noe vi likte.

Tror faktisk det er mer en 1% som driver med slikt Helen. Jeg kjenner flere som har hatt seg med hund. Grøss men ja..
Gå til toppen av siden

*Katrine&jeppe*

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  21:11:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er sjokkert over at folk tror vi går imot Birre&Vickie når det faktisk er hun som virker som hun er for dyresex:s og jeg synes det er ganske banalt at noen støtter henne i en sånn grotesk gjerning:S dyre folk burde være i mot dette emne!!:S:P
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:49:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg er sjokkert over at folk tror vi går imot Birre&Vickie når det faktisk er hun som virker som hun er for dyresex:s og jeg synes det er ganske banalt at noen støtter henne i en sånn grotesk gjerning:S dyre folk burde være i mot dette emne!!:S:P

Opprinnelig postet av *Katrine&jeppe*

Det er jo ingen her som er FOR dyresex da.. det skjønner du vel???
Om du GIDDER lese innlegget hennes igjen så kanskje dere forstår det. Om ikke skal jeg sitere henne så dere kan få det inn med teskje og!!

Kopi av melding:
Dette dreier seg om syke mennesker som ikke selv er i stand til å se hva de påfører disse dyrene av skader

Kopi av melding:
Det finnes så mye sykt i denne verden at man tror det ikke før man ser det.

Kopi av melding:
Å bli tatt bakfra av en ponny, so hwat? Den hadde ikke gjort det hadde den ikke selv villet. Det er sikkert mange som kanskje synes det er en syk uttalelse, men det er min oppfatning. Skader ikke hesten det...? Men det er langt derfra og til å kutte opp og lemleste dyr.

Tror det er her det går litt skjevt og jeg beklager vikelig at jeg var den som svarte på dette sitatet for jeg har aldri vært av noen oppfattelse av dette er en greie Birre er FOR!!! Men jeg er enig med henne at det sikkert ikke gjør vondt på hesten og bli tatt bakfra. Mitt spørsmål gikk på dyresexLOVEN!!! ikke om det var greit eller ikke..

Kopi av melding:
Nå synes ikke jeg dyr er særlig opphissende for å svare på spørsmålet ditt. Du vinklet det veldig personlig synes jeg... (Og du skjønte sikkert at jeg ikke uttalte meg på personlig grunnlag?)

Kopi av melding:
Forstå meg rett: Dyresex er ikke særlig kult, og i de tilfellene hvor dyr blir skadet er det forkasterlig. Men å se en bodybuilder bli tatt i toer`n av en shettis eller et kvinnemenneske som suger en hest blir vel for meg mer eller mindre latterlig...

Fatter dere nå at dette ikke er noen her som har sagt at noen er FOR dyresex???

Om den stadig er litt vanskelig å fordøye så vil dere bare ikke forstå, så kan vi jo heller begynne å snakke om det!?
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:50:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hjelp... Birre har vært her inne på forumet lenge... og i løpet av den tiden føler man jo at man begynner å kjenne folk... og jeg kain med sikkerhet si at Birre ikke er for dyresex...

alle kan formulere seg dårlig en gang i blant, og man skal slippe å bli hengt ut av den grunn...

slik som jeg forsto innlegget var det ikke at birre er for dyresex, på ingen måte, men at i et tilfelle der et dyr har sex med et menneske, "frivillig" i den grad man kan kalle det frivillig, f.eks i eksemelet tidligere i debatten der en gris "tok" en mann, kanskje ikke gir samme "lidelse" som om det hadde vært motsat (mannen hadde "tatt" grisen) om dere skjønner hva jeg mener...
det var i allefall slik jeg forsto innlegget...

tror enkelte bør lese innlegget en gang til, og kanskje prøve å tolke innlegget på en annen måte... det er synd at man skal bli hengt ut som "en som er for dyresex", bare for at noen har misforsått et innlegg...

det er stygge beskyldninger å komme med, og det er sårende for en person som er glad i dyr å bli beskylt for noe slikt... dere kan tenke dere selv; hvordan ville dere reagert på å bli hengt ut på denne måten pga en misforståelse...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

*Katrine&jeppe*

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  22:05:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan ikke du birre snakke for selv.. andre trenger ikke å sende innleggene for deg:P
på måten du formulerer deg på virker det som du absolutt er for dyre sex, sier ikke at du er det, bare at det virker sånn for andre som ikke kjenner deg!:P
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/07/2006 :  22:19:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kan ikke du birre snakke for selv.. andre trenger ikke å sende innleggene for deg:P
på måten du formulerer deg på virker det som du absolutt er for dyre sex, sier ikke at du er det, bare at det virker sånn for andre som ikke kjenner deg!:P

Opprinnelig postet av *Katrine&jeppe*

*Flirer*
Selvsagt kan jeg svare for meg selv, når du har vært her litt lenger enn dine tre innlegg vil du merke det Men i disse solfylte sommerdagene har jeg litt andre ting å bedrive tiden med enn å sitte på HM...

Det er vel egentlig ikke så mye å si til deg, de andre som kjenner meg har ordnet opp og sagt det som burde sies. Jeg kunne ikke formulert det bedre selv.

Lopke: Jeg missforstod formuleringen din og fikk ikke med meg at det var loven du var ute etter. Jeg er helt enig med deg og alle andre, det burde være straffbart å ha sex med dyr. Jeg kjenner ikke denne loven, den kjenner du tydeligvis mye bedre enn meg, og at dyresex er for sexuelle avvikere og at det er noe svineri - say no more Så sum av summarum: Nei, jeg er ikke tilhenger av dyresex, og lovens lange arm burde ta hånd om slike mennesker.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  23:03:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
UTEN at jeg skal få alle mixere mot meg vil jeg for engangs skyld gå litt lengre med å si hva jeg faktisk mener om diverse saker. Det er faktisk sånn at dem som har vært lengst på MIX får mer støtte enn dem nye, det er jo forsåvidt en selvfølge siden man kjenner dem bedre, men jeg er helt sikker på at selv om det er mange som er enig med Annie støtter dem heller Birre. Jeg forstår det godt, for det er ikke kjekt om alle på forumet går "i mot èn".

Jeg er helt enig med Annie!!!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/07/2006 :  23:16:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
UTEN at jeg skal få alle mixere mot meg vil jeg for engangs skyld gå litt lengre med å si hva jeg faktisk mener om diverse saker. Det er faktisk sånn at dem som har vært lengst på MIX får mer støtte enn dem nye, det er jo forsåvidt en selvfølge siden man kjenner dem bedre, men jeg er helt sikker på at selv om det er mange som er enig med Annie støtter dem heller Birre. Jeg forstår det godt, for det er ikke kjekt om alle på forumet går "i mot èn".

Jeg er helt enig med Annie!!!

Opprinnelig postet av Åssmo

Hva er problemet ditt om jeg tør spørre? Hva er det du er enig i? At jeg angivelig liker dyresex? Hvor du har lest det vet ikke jeg, du får ta på deg briller og lese hva jeg har skrevet. Da vil du oppdage at jeg er imot dyresex på alle måter.

Var det noe mer du lurte på? Jeg skal ikke gå videre inn på diskusjonen for den kan jeg love deg vil bli stygg etter hvert, men se til h... å ta dere sammen og les nøye igjennom hva jeg har skrevet. Mange analfabeter ute og går i denne tråden tydeligvis. Og er det noen som bør skjerpe seg så er det jo akkurat dere som kommer med antydninger tatt ut av det blå.

Og det var tydeligvis vanskelig for deg å svelge at noen tok ordet i munnen for meg og forklarte i tydelige ord hvordan det ligger an. Det skal jeg ikke få siden jeg har vært her lenge? Tullprat fra ende til annen
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.