hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fy f**....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fy f**....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

crusabell

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  23:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe. tror ikke det var det hun mente(håper inderlig ikke det)..
det var vel heller at de som har vært her lengre får mer medhold enn de nye. det er vel ingen som seriøst tror du er for dyresex? en ting er å formulere seg litt uklart,men å anklage folk for å være for dyresex.. æsj!
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  00:19:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det var vel heller at de som har vært her lengre får mer medhold enn de nye. det er vel ingen som seriøst tror du er for dyresex? en ting er å formulere seg litt uklart,men å anklage folk for å være for dyresex.. æsj!

Opprinnelig postet av crusabell

Tja... Jeg vet ikke hva dette skulle være ment som, annet enn at jeg muliggens skulle like å ha meg med dyr? En ganske så grov beskyldning synes jeg.

Kopi av melding:
Var vel kanskje en merkelig måte å formulere seg på. Greit nok at det kanskje ikke var en ordentlig debatt og at hun gjorde det for å "sprite" opp litt, men jeg må ærlig si jeg begynte å lure kraftig på denne jenta da jeg leste det hun hadde skrevet. For håpe for dyrene hennes sin skyld at hun er helt imot dyresex

Ganske imponerende å få dette ut av at jeg mente dyrene ikke hadde vondt i enkelte tilfeller.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  00:39:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja ja Birgitte, det aldri stille der du er he he he... sliter med å holde meg alvorlig jeg

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  00:43:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, du ler du snuppa... Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine jeg... Er vel best å le vel!? Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  00:58:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det tror jeg du! Skal se om vi ikke finner noen pudler lørdagsnatta i Oslo vi kan lemleste (-;
(for de som ikke skjønnte det så var det en spøk, en dårlig en...ja kanskje, men så har jeg dårlig humor da)

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  01:03:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det tror jeg du! Skal se om vi ikke finner noen pudler lørdagsnatta i Oslo vi kan lemleste (-;
(for de som ikke skjønnte det så var det en spøk, en dårlig en...ja kanskje, men så har jeg dårlig humor da)

Opprinnelig postet av Harneshaug

*Flirer*

Men jeg digger IKKE pudler, kan vi ikke ta noen Bisjon Frise i stede? Ikke at jeg digger de noe mer... He, he...!(Bare navnet er jo umulig å skrive om man ikke har pugget det utenat...)
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  01:10:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du prøvd å stave det "teppe-tisser" eller "vrengt polvott"? MYE enklere (-;

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  01:14:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ha, ha, ha!!! "Teppe-tisser"? Den var ny for meg... Jeg kaller de for "Fise-sau". Kommer av en venninde som ikke visste hva en FS var. Hun tenkte så det knaket og kom til slutt frem til "Fise-sau". Den syntes jeg var så søt Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  01:16:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
UTEN at jeg skal få alle mixere mot meg vil jeg for engangs skyld gå litt lengre med å si hva jeg faktisk mener om diverse saker. Det er faktisk sånn at dem som har vært lengst på MIX får mer støtte enn dem nye, det er jo forsåvidt en selvfølge siden man kjenner dem bedre, men jeg er helt sikker på at selv om det er mange som er enig med Annie støtter dem heller Birre. Jeg forstår det godt, for det er ikke kjekt om alle på forumet går "i mot èn".

Jeg er helt enig med Annie!!!

Opprinnelig postet av Åssmo

Jeg må da si at jeg har fått mye støtte, og jeg har vel omtrent like mange innlegg som deg?? Har blitt godt mottatt jeg, og jeg vet ikke om noen som ikke har blitt det? Og når noen beskylder Birre for å holde på med dyresex.. Ja da har vel folk her grunn til å holde på hennes side! Dette her irriterte meg

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  01:47:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Skulle bare mangle at Birre får medhold fra andre brukere når noen vrir og vrenger på innlegget hennes på denne måten. Å beskylde noen for å være tilhenger/drive på med dyresex er rett og slett forkastelig! Det være seg om det var en ny bruker, eller Birre.
Det er ærekrenking, sårende og provoserende! Så foreslår at du som kom med den beskyldningen leser godt før du kommer ut med slikt, og at du selv formulerer deg på en bedre måte.
Fysjskam deg sier jeg bare! :(

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  02:00:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk Kristine og Speedy, og til Harneshaug, Lopke og Dragon86, alle sammen, det var hyggelig å lese. Det satte jeg veldig stor pris på Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/07/2006 :  09:09:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
UTEN at jeg skal få alle mixere mot meg vil jeg for engangs skyld gå litt lengre med å si hva jeg faktisk mener om diverse saker. Det er faktisk sånn at dem som har vært lengst på MIX får mer støtte enn dem nye, det er jo forsåvidt en selvfølge siden man kjenner dem bedre, men jeg er helt sikker på at selv om det er mange som er enig med Annie støtter dem heller Birre. Jeg forstår det godt, for det er ikke kjekt om alle på forumet går "i mot èn".

Jeg er helt enig med Annie!!!

Opprinnelig postet av Åssmo

Signerer denne jeg. Du skrev akkurat det jeg tenkte på.. at det er blitt en kjerne her inne som skal forsvare hverandre på tykt og tynt, er min oppfatning.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:20:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Altså, jeg holder ofte med "nye" brukere jeg, og jeg er en relativt ny bruker selv, men jeg får fortsatt(som jeg skrev i forrige innlegg) støtte fra de "eldre brukerne.
Om de holder sammen, så har de kanskje god grunn?sånn som i denne debatten der noen sier det virker som at Birre er FOR dyresex? Å HERREGUD! Det er f**n det mest idiotiske jeg har hørt! Hvorfor skulle hun det da? Og for å si det sånn, da hadde hun kanskje gått til anskaffelse av en hingst istedenfor en hoppe siden en hingst sikkert kan gi litt mer nytelse enn en hoppe?

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:57:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Det skal da ikke være et spørsmål om å holde med nye eller gammle medlemmer, spesiellt ikke i dette, men å forsvare det man selv tror på og står for, ikke det andre mener.
At jeg støttet opp Birre i denne saken var fordi at jeg vet hun ikke er for dyresex, og fordi jeg leste innleggene godt før jeg gjorde meg opp en mening. Slik enkelte andre ikke gjorde, de leste de slik de selv ville, og fikk frem usannheter. Frekke og sårende usannheter.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:57:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av crusabell

Det var det jeg ville ha frem.
Og Kristine, det finnes Jo så klart unntak! :)
Det Jeg var enig i var at dyresex er galt, enten dyret lider eller ikke.
Jeg påstår ikke du har sagt noe annet, men det var det Jeg var enig i med Annie.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.