hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fy f**....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fy f**....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  13:10:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ja ok. Jeg bare syns det såg veldig ut som at dere var innpå den tanken om at hun liker dyresex. Det kan jo virke som at Annie var innpå den tanken, etter de innleggene hun har skrevet.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  13:21:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
La de holde på Kristine Dette er typiske "kjerringer" som ikke er i stand til å skille sak og person. Slike må man bære over med. Som Tone selv sier så er det blitt en kjerne her inne som forsvarer hverandre. Det er sånn det blir når man blir godt kjent og finner"tonen".
Enkelte forstår ikke hva et samhold er, fordi de selv føler at de befinner seg på utsiden. Om Åssmo og Tone føler det slik vet jeg ikke, og samme kan det være.

Jeg må bare le av hele saken. Latterlig fjortisoppspinn fra ende til annen. Her tolker man det som blir skrevet som man selv vil, men det er helt OK. Jeg synes personlig det sier mer om de enn meg
Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  13:24:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVA? hvor kommer det liksom frem at eg tror Birre e for Dyresex, Kristine?

Klart eg ikke tror det etter hun svarte på mitt første innlegg. Satt bare et spørsmål ved det ene innlegget hennes, for der hadde hun uttrykt seg u klart! eg har ikke sagt at Birre e for dyresex.
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  13:29:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og du som kaller deg Birreogvickie tenk litt på hva du uttaler deg om! Dyresex e GALT uansett om dyret lider el ikke! en prinsipp sak! Hadde du likt om noen hadde hatt seg m hesten din kanskje??

ikke personlig ment, men tenk deg om før du skriver sånne syke ting! Vi er flere som reagerer på måten du skriver på!

Opprinnelig postet av annieogstirnir

Det etter dette innlegget på side 2 og dette. Men men. Tro hva dere vil.
Edit for å si at greit, om du ikke tror det, så tror jeg deg Jeg kjenner jo deg til hverdags, så jeg vet at du ikke pleier å ta forhastede forslutninger om andre personer

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 25/07/2006 13:30:21 Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  13:32:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk Kristine Nei jeg tror selvfølgelig ikke det, men ja, kunne ha formulert meg bedre selv.

Stirnir står forresten på sommerbeite i nærheten av moldegaard. Du må gjerne komme opp å hilse på en dag
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  13:43:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
OO! Det skal jeg gjøre! Hvor da?
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  13:52:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg og vil komme opp å hilse på snart, Annie!:D

Men i hvert fall, Birre, Jeg skjønner ikke hva jeg har sagt galt? Jeg var enig i at dyre sex er galt uansett. Det jeg mente med resten av innlegget var at JEG synes det var dumt at vi alle ofte ikke klarer å skille sak og person, Synes jeg det virker som da:) Snakker ikke om deg.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 25/07/2006 13:52:56 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  14:37:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åssmo: Denne debatten er blitt personlig, den dreier seg nå kun om mitt syn på dyrersex. Helt i orden, dere må bare kose dere med skittkasting og snakke rundt meg i 3. person selv om jeg er til stede.

Du kan ikke komme og si at du ikke uttaler deg om meg, da du er enig med diverse andre her som kommer med temmelig grove beskyldninger rettet mot meg som person. Jeg står fortsatt for mine meninger, og det går jeg ut i fra at dere andre også gjør? Blander du deg i en diskusjon så må du også tåle og få et spark tilbake, det gjelder alle her.

Denne debatten er ikke lenger så veldig interessant, så vi får heller møtes i andre tråder med mer spennende innhold

Edit: For å oppsummere: Mitt syn på dyresex er at det er en usmakelig og syk greie som burde straffes. Siste gang jeg nevner det. For de som ennå ikke har klart å få det med seg: Da er det vel ikke håp da...

Redigert av - nn den 25/07/2006 14:39:52 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:50:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff... et godt eksempel på en fjer blir til... mye rart.

Jeg sitter med en dårlig smak i munnen da jeg var den som svarte på innlegget og mulig fikk kastet ild på bålet. Jeg er lei meg for en missforståelse som i første omgang ikke skulle vært skrevet. Blir litt dumt å slette innlegget mitt nå, men jeg håper alle her fatter at det var loven og ikke personlige seksuelle preferanser jeg skulle få det vinklet inn på.

Til dere som mener at det er en "kjerne" her?? hva og hvem er helt presis problemet??
Jeg har aldri vært i tvil om at noen her på MIX dyrker dyresex (ganske opplagt) At noen får det vinklet på personer og skaper debatt om det er trist og dumt. At noen forsvarer vedkommende, hva er galt i det??

Det har da ikke noe med om man er ny eller ei.. Selvom når man har skrevet med personer på mix gjennom (tusener) av innlegg og føler man kjenner vedkommende "bare litt"... så er det vel også greit å kunne støtte en person for man vet hva denne står for?? Eller er det også galt?

Det er vel egentlig værre at nye forumbrukere henger andre (kjente) ut som sykinger og de egentlig ikke har peiling på hva de snakker om!?
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:27:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ville bare si til Birre at jeg ikke har noe imot henne, jeg tror du må ha missforstått litt? Men har på følelsen at det ikke hjelper stort å diskutere det.

No hard feelings!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.