hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Holde insektene unna vannet??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Holde insektene unna vannet??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  18:30:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Nå er det jo sommer og insektene er tilbake. Hvordan holde disse unna vannet til hestene??
Et par timer etter at jeg har skiftet ut vannet, er hele overflaten full igjen av døde mygg. Så er det å skifte, -IGJEN!

Tenkte prøve og sette en bolle med saft eller noe i atmed vannstampen for og se om de heller trekkes dit. Verdt et forsøk vertfall..
Hvordan løser dere dette?

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3

crusabell

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  19:42:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva med å ha litt eplecidereddik i vannet? har ikke prøvd det selv,men tror ikke fluene liker lukta. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  20:55:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hmm.. Skal prøve det også. Blir tullete av alle de insektene, vil jo ikke at hun skal måtte drikke av det vannet.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Flira

Skrevet - 29/07/2006 :  14:15:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Løser det ved å ha beite rett ved bekken,så de drikker friskt vann hele tiden.Men skjønner jo at det ikke går overalt da.. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:38:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kansje litt vanskeleg, om du har ein alt-etande hest eller ein nysgjerrig hest. Men kva med å settje to brusflasker med sukkervatn på kvar side av bøtta? Enten cola/vatn med sukker/saft..? Det lokker jo til seg insekt, og då slepp du kansje å få så mykje ned i bøtta?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  23:16:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøv med noen dråper sitron i vannet. Fluer og insekter misliker den sure lukten så det kan hende det funker? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.