hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Plastisk kirurgi på dyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Plastisk kirurgi på dyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  22:20:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så på et program på tvNorge nå i kveld, om kjæledyr og plastisk kirurgi

Der var det noen som opererte bort klørne på kattene fordi de ødela møblene, og en som opererte bort stemmebåndet til hunden fordi den bjeffet for mye...

Synspunkter?

www.hestene.no

marte+quicky

Skrevet - 27/07/2006 :  22:23:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så på det jeg oxo. Hvis du feks ikke vil at katta di skal klore på møbler ol så foreslår jeg at du ikke har katt!!! Stakkars dyr!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  22:31:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
What tha f*** ?!
En ting er å legge seg selv under kniven, men dyrene?
Det er en syyyyyyyyyyyyyyyyyyk verden vi lever i.
Fy til dere som gjør sånt!!

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  22:55:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Nei, det fikk jeg ikke med meg-men like bra det!

Ikke godt å si hva som feiler enkelte mennesker-er helt tomt oppe i nøtta

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:03:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med han som kastererte hunden, og fikk implantater for at det skulle se ut som hunden fortsatt var "mann".
Herregud for en gjeng altså...

Anette Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:35:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff.. mange mennesker burde ikke ha dyr. Da var det vel bedre med en kosebamse eller noe slikt. Skal ikke fores, lager ikke lukt eller lyder. Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:37:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Huff.. Så det ikke jeg.. Men høres ikke bra ut..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/07/2006 :  23:46:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er vel ikke akkurat en "nyhet".

Selv har vi opperert bort livmora til hunden vår, og det er snakk om å ta ev ene kloa til katta også.

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 27/07/2006 :  23:49:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Plastisk kirurgi på dyr er greit så fremt det er for å forbedre "skavanker" og som igjem hjelper til å bedre livskvaliteten. Som f eks slappe øyne på hunder.

Men de sakene som er nevnt her er hårreisende og forkastelig. Går ut i fra at det var i statene? Er vel bare der de kan finne på slike ting... Og det sier litt om de som utfører slike inngrep, det er de som lager et behov og et marked i utgangspunktet. Fysj a meg
Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
*riste på hodet* Det e jo desverre ikkje noke nytt fenomen heller det med plastisk kirurgi på dyr-i eit større og anna omfang kanskje. For eksempel cowboyane i det ville vesten hengde vekter i ørene på hestane for å få dei til å henge-dei skulle vistnokk vere bedre damehestar da... koffer veit ej ikkje.
Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 27/07/2006 :  23:51:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*riste på hodet* Det e jo desverre ikkje noke nytt fenomen heller det med plastisk kirurgi på dyr-i eit større og anna omfang kanskje. For eksempel cowboyane i det ville vesten hengde vekter i ørene på hestane for å få dei til å henge-dei skulle vistnokk vere bedre damehestar da... koffer veit ej ikkje.

Opprinnelig postet av CarpeNox

Ja, og så har du jo Tennessee Walkinghorse som de opererer halene på for at de skal ta seg godt ut...
Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:35:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fascinerende... Ej føle ej seie ditte ofte, men ej skjønne ikkje greia med slikt...

Ej måtte ha plastisk kirurgi på ei rotte eingang i tida etter at halen hadde satt sej fast å "revna" slik at det stakk ut beinstumpa der det grodde igjenn som måtte fjernes, ditte va mest for å forhindre videre skader og betennelser men og for at det skulle sjå litt bedre ut... Rask prosess med steril klotang og pinsett hos dyrlegen. rotta våkna etter ei lita stund og virka totalt uinteressert i at vi hadde "opperert den..." :-)

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:37:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Og er det ikke amstaffen (hunden) som får kupert hale og ører? Er heldigvis ikke lovlig i Norge vertfall.
Plastisk kirurgi på dyr for utseendet sin del er jeg i mot, er det derimot et inngrep for å forbedre dyrets livskvalitet er det bare positivt, men vil vell ikke kalle det plastisk kirurgi da, heller et inngrep/operasjon.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:58:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje ej skal begynne å farge pelsen på dyra mine slik at dei matche kleda mine.. Ei søt tatovering her eller der på kattane hadde nok sett bra ut.. Mon tro om rottene kler lilla glitterneglelakk.. ? *fundere*

SuuperTerna

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  04:56:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
På en TW (Tennessee Walkinghorse) kutter de musklene under hale partiet for at halen skal kunne stå rett opp, eller stå ganske fint opp, 24/7! utrolig pent å se på, men hvorfor i heite gå så langt at man begyner å skjære i dyra for å få de bedre? Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  05:02:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Operere bort klør og fjerne stemmebånd?!?!?!

SYKE , EGOISTISKE, IDIOTISKE, F***E-mennesker!!!!!! FY!!!!

(okei, ble litt sint nå!)

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.