hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjem fra beite
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 hjem fra beite
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

dragoline

» VIP

Skrevet - 31/07/2006 :  23:38:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
når har dere planer om å ta hestene hjem fra beitet?
hadde tenkt mi skulle stå ut august, er det normalt, eller går flere lengre?

Lopke

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:23:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
våre står ute til sep. Det kommer an på været.. Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:47:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Vanligvis kommer hesten min fra sommerbeite når det er slutt på gresset, sånn rundt midten av okt.

Men i år skal jeg studere, og vil ha med hest, så han kommer til å bytte stall 1.sept, og da er det slutt på sommerbeite for hans del Synes egentlig det er litt tidlig, men sånn får det bare bli i år Han har jo stått siden midten av mai, så tror nok han ikke lider noen stor nød

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:53:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Her blir de vel stående til det blir så mye snø at det ikke gidder å tråkke ned.
Men det er siden vi har beitet rett utfor stalldøra.

Blir å fòre på høy en god stund før de kommer i paddock.

Therese
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  02:26:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Slutten av August/midten av September. Kommer ann på været samt gresset.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  11:48:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her blir de vel stående til det blir så mye snø at det ikke gidder å tråkke ned.
Men det er siden vi har beitet rett utfor stalldøra.

Blir å fòre på høy en god stund før de kommer i paddock.

Opprinnelig postet av Eikdokka

Samme her

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 01/08/2006 :  12:39:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tar inn til helgen(6 august), da har han stått i 2 mnd, virker klar for å komme hjem igjen. (og så begynner det å bli lite gress pga tørka som har vært her).
Her er det veldig vanlig med ca 2 mnd på beite.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  16:19:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Midten av august. Kommer litt an på hvor mye gress som er igjen..
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  17:06:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har hentet hjem mine jeg... fredagen som var, kom de hjem fra 2 måneder på beite. Litt fordi det var lite mat igjen og det blei fora på silo, og mest fordi jeg savna de :)

Men de får selvsagt litt grass hjemme også. Må til med "løs-gjerder" nå..:p

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  18:31:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
når har dere planer om å ta hestene hjem fra beitet?
hadde tenkt mi skulle stå ut august, er det normalt, eller går flere lengre?

Opprinnelig postet av dragoline

Vi skal også la hestene våre gå på beitet ut august. Gleder meg veldig til å få dem hjem, men hestene storkoser seg og det er jo nok av mat der ennå.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  18:48:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Min skal hjem rundt midten av August :-)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:24:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min skal gå til oktober, men må fôre høy etterhvert da det har vært tørke og etterhvert vil det bli dårligere graskvalitet.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:59:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hestane mine går ute om dagen, og står inne om natta. Grunnen er at Victoria er så sliten etter ein lang dag ute på beitet sidan ho må "passe på" Regina og Casanova. Og Victoria må ha kraftfòr morgon og kveld, og det blir berre slossing viss ikkje, i tillegg trener me til landsutstillinga om knappe tre veker.

Gorm skal gå på beite til hjortejakta byrjar, då skal me ta han heim. Det vil seie august/september.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  00:10:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
ponnisen min ble tatt av beite idag...=) Vi har byttet stall, så da var det ganske naturlig...ville nok tatt inn snart uansett..deilig å få henne inn og tilbake i 'normal' hverdag...
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:10:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Eg skal ta mine hjem i måren=) Eller dvs de har jo igrunnen vært hjemme i hele sommer,bare at de har gått på andre sine beiter og spist opp for de,men i måren skal eg ta de hjem på beitet rett ved siden av huset;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  00:16:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pga skade har hesten min stått på stall mye i sommer. Nå skal hun stå inne denne uken (vil unngå fluer i såret som ikke er helt grodd), og så skal vi på treningsleir neste uke. Etter det får hun gå ut igjen om været fremdeles er bra. Går ut fra at hun er inn/ut avhengig av været iallefall til ut i september måned.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.