hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sanger som mimrer/betyr noe for deg..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 sanger som mimrer/betyr noe for deg..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  14:18:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
da jeg er i det kreative hjørnet om dagen,kom jeg på en ting som vi kansje ikke har hatt om..?

altså skriv hvilke sanger som har en betydning for deg og hvorfor?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Torpedo

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  14:30:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Tro det eller ei... Backstreet Boys - I want it that way. Minner meg om meg og bestekompisen min, som jeg er utrolig glad i. Minner meg om når vi sitter nede i leiligheten hans og synger, spiller og drikker. Koselig!

Cascada - Everytime we touch, meg og kjæresten.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  14:59:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pink - Dear Mr. President
Blondie - Maria
Olav Stedje - Stao No Pao (for Sogndal xP)
U2 - One (med Mary J. Blige)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Redigert av - Flokus den 09/08/2006 15:00:00 Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  15:38:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
heh... donna summer- im so excited... blir så glad av å høre den da den minner meg om festen hvor jeg traff min store kjærleik ;P Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  16:11:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tro det eller ei, men vi har hatt denne tråden før også!

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:37:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lonestar - Amazed
Terkel i knipe - love song
Mary J. Blidge og Bono - One

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  18:01:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
avril lavigne- im with you ( minner mer om meg å typen, hehe)

og

avril lavigne- nobody's home ( en jeg hører når jeg er i dårli humør, men de letter faktisk veldi av å høre den.

kommer ikke på fleire, men de er andre en avril og ! ( hehe, stor fan av avril!!)

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:45:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
ÅH! gøy tråd

bare å skrive opp her da...hehe..*tenke*

Eva Cassidy - Fields of gold : fiiiin... minner meg om han jeg liker
Unni Wilhelmsen - Won't go near you again : minner meg om exen min.
Weezer - Hold me : Bare en fantastisk sang. Elsker den!!
The Wannadies - you and me song : sier mye om forholdet jeg har til en spesiell gutt
Snow Patrol - Run : Min og ei venninne sin sang.
Gaute Ormåsen - Kjærlighet er mer enn forelskelse: Min og ei venninne sin sang
Return - Can you forgive me : Exen min sang den til meg da han glemte bursdagen min en gang.
Bangles - Eternal flame : Min og ei venninne sin sang

Kan sikkert liste opp en haug til...men det var de jeg kom på :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:48:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Huff det er mange.. Men den som betyr mest er vel "Fallin" med Alicia Keys.. Den minner meg om han jeg likte/liker(?) i snart 11 mnd...
Scorpions - send me an angel: enda en gutt jeg likte
Evanescense - Hello: minne meg om alle de gangene jeg har sittet ute i regnet og bare latt alt rundt meg vandre..

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  00:59:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bye Bye Baby med Rainbow. Sommeren 94, jeg var 15 år og alene nesten hele sommeren. Var mye oppe hos han jeg var forelsket i. At han var 22 år og forlovet (hun var au-pair i Amerika) brydde ikke meg på den tiden, jeg koste meg glugg ihjel. Masse nye erfaringer, den første jeg gikk lenger enn bare kyss på munnen med, men var fremdeles for sjenert til sex da (heldigvis...) Men når sommeren var over og skolen begynte igjen, falt alt tilbake til sine vante former, og sommerflørten var bare et søtt minne.
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  01:16:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Pink Floyd - Wish You Were Here minner meg om eks-kjæresten min. Det var liksom "vår sang"

Led Zeppelin - Stairway to Heaven minner meg om noe gross.. Og litt morsomt da.. men når vi hadde seksualundervisning i 10 så brukte læreren vår den sangen som et eksempel på sex.. Begynner rolig og avslutter ganske ekspoderende.. Så hva tenker jeg nå når jeg (eller Mathias, siden vi gikk i samme klasse) hører den sangen? Joda, Egil og sex. JIPPI!!

-Marte Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  04:07:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Beutiful med James Blunt minner meg om skolestarten på ny skole i fjor, var vel mest spilte sang (høyt på pc) på Mediegymnaset=)
Goodbye my lover, også av blunt, minner meg om hesten min som ganske nylig døde. Har den på R.I.P-siden om han på hjemmesiden min, den passer så godt (både teksten og melodien) Syns den er utrolig fin!
Hips dont lie av shakira- Markedet i Spania, spiltes hele tiden overalt!
Minner meg rett og slett om Spania, der jeg burde bodd:p Men er fryktelig lei den sangen da... x)

Mange andre og, men gidder ikke ramse opp alt nå;)

Kom på flere og foressten:
Personal Jesus av Depeche Mode: Ute i stallen i plaskregn for å spille inn musikkvideo, fullt av folk som syns lille isisen vi skulle bruke var skummel og "stakkars hest som måtte snurpe munnen med neserem", og en knallbra musikkvideo. *den er for stor til å lastes opp, ellers kunne dere fått sett den*
Kiss med Venke Knutson: Nyttår:p

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 10/08/2006 04:12:32 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  10:13:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bigbang - Long Distance Man
Bigbang - Summer Rain
Bigbang - Wild Bird

Minor Majority - Let The Night Begin
Minor Majority - Up For You And I

Jim Stärk - I Do
Jim Stärk - No Flowers

Foo Fighters - Miracle
Foo Fighters - Cold Day In The Sun

minner meg så utrolig mye om en spesiell person, i tillegg til at det er bra musikk!

Bigbang har generellt alt fra deppemusikk til happymusikk=) elsker det...
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:34:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bye Bye Baby med Rainbow. Sommeren 94, jeg var 15 år og alene nesten hele sommeren. Var mye oppe hos han jeg var forelsket i. At han var 22 år og forlovet (hun var au-pair i Amerika) brydde ikke meg på den tiden, jeg koste meg glugg ihjel. Masse nye erfaringer, den første jeg gikk lenger enn bare kyss på munnen med, men var fremdeles for sjenert til sex da (heldigvis...) Men når sommeren var over og skolen begynte igjen, falt alt tilbake til sine vante former, og sommerflørten var bare et søtt minne.

Opprinnelig postet av TORHILD

Han du møtte på ferja eller?

Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:59:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
oooh!Det er MANGE!
DVD-Baila Er nok ingen her som vet hvem dette er,men er en kompis som rapper da serru!
huh...Blitt mange laaaange sommerkvelder på strender med musikk,drikke og gode venner ass!Skal legge ut link til den jeg;) http://download.yousendit.com/5C0ECB307C9F74CB

Still ballin-2pac
Fresh az im iz-Bow Wow
Tipsy- J-Know
Big pimpin-Jay-Z Disse fire er mest hørt på i det beste året i mitt liv,nemlig 9.klasse=p

Rullar Fram-Fronda Rett og slett fordi det er sommerens råeste=D

More than anyone-GavinDeGraw Fordi den er den som beskriver best hvor glad jeg er i hesten min!<3

Crazy-Gnarls Barkley Fordi det er ringetonen min,og den er RÅ,og jeg går aldri lei=p

Iris-goo goo dolls & Creep-Radiohead En litt hard tid...

You're beautiful-james blunt Han jeg likte en gang i tiden...

Goodby my lover-James Blunt Gamle hesten min:'( Var så trist når han reiste!

Maneater-Nelly Furtado SINNSYKT rå sang!

Do I make you proud-Taylor Hicks Eksen=/

Det ble en del det gitt...=p

Edit:Så ikke at linken ikke funket funket=/

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com

Redigert av - Hanniball den 10/08/2006 14:01:17 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  15:25:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Simply the Best, den jeg red til da jeg kom på 2. plass i 90

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.